Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Sikkert dumt spørsmål men spør alikevel Er det slik at alle får eller har kynnere? Jeg har ikke merket noe til det enda, men det kommer vell? Jeg er 29 + 2 på vei.
LillyMy+1<3 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror ikke jeg har merket noe til kynnere enda, og er 35+2. Litt usikker på hvordan det skal kjennes ut da siden jeg er førstegangs. Har litt murringer eneste,men kjenner ikke noe ubehag foruten det.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Dette er tredje svangerskapet mitt men i de to andre har jeg hverken hatt menssmerter eller kynnere.. Men denne gangen har jeg litt,har kun merket det i to uker,er 35+4 idag!
et lite mirakel Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har få dager igjen til termin med min andre, og jeg har aldri hatt kynnere...vet rett og slett ikke helt hva det er. Så når fødselen satte i gang med førstemann, var det liksom ingen tvil...
2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Alle har kynnere, men det er ikke alle som kjenner noe til dem... Eg er blant de som kjenner det ganske godt...
litenmensøt Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 jeg har ikke hatt kynnere eller rier, kun nedpress har en uke til termin
jentebaby30august Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har ikke hatt det til nå, er i uke 33. Nedpress og kraftige menssmerter har jeg. Jordmora mi sa at det ikke er alle som får det og at vi det gjelder bare må være glad for å slippe
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Eg har veldig lite, og ikkje noko plagsomt/vondt. Merker berre at innimellom blir magen heilt hard og spent, særlig når eg går i trapper. Jordmor kalla det iallefall kynnarar, då eg fekk heilt sånn hard mage då eg skulle stige opp på undersøkingsbenken på timen sist.
Fallerifallera Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg merket ingenting av det sist, mens i dette svangerskapet har jeg hatt mye.
Minnie_Moon Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Er 32+1 og har ikke kjent noe til kynnere verken i dette eller i forrige svangerskap. Men har hørt at alle har de, bare ikke alle som merker det...
♣ Christiane ♣ Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Er 35+2. Merker ikke noe til kynnere( selv om alle har de i varierende grad) Heller ikke plaget av nedpress, mensmurringer eller annet ubehag. Nå ligger lillegutt fortsatt ganske høyt oppe, og hodet er definitivt ikke festet, så regner med ting endrer seg litt etterhvert.
Lilli med småtrolla Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er i uke 34, og har ikke hatt noe ubehag. Hatt en del menssmerter i ryggen. Men jeg regner ikke med det er kynnere Vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter
skorpionfruen Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 hehe jeg må le.. leste "far har kynnere". (skulle tro jeg har dysleksi) Jaja tenkte jeg, er jo noe som heter innbilt svangerskap også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå