MOM - Endelig spire <3 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hvor mnge dager blør dere når dere har mensen ? Jeg blør kanskje bare i 3 dager.. Er ikke det litt lite ? :/ Vil så gjerne bli gravid snart!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Sist mens blødde eg i 6-7 dager...eller...blødde vel bare litt ein dag..andre dagene va det bare noen dråper i truseinlegget!! Men før det så lå det på en 2-4 dager med blødning liksom...litt spotting utenom. Hadde det mye værre når eg gjekk på pilla faktisk....!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg blør skikkelig i 1-2 dager, litt i 1 dag og spotter i 1-3 dager
Moni:)m/spire:) Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hei:) Tror det er helt normalt. Varierer mye fra person til person. Jeg blør som oftest ikke mer enn 2dager med ganske mye og så en dag eller to med bare bittelitt. Lykke til!
pippi_78 Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 5-6 dager her.. 3 av de ganske mye.. Sist hadde jeg 4 dager med spotting først i tillegg. Litt misunnelig på dere, kjenner jeg... ;-)
iris76 Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har mensen i 4-5 dager. Den første dagen blør jeg veldig kraftig, dette avtar veldig de neste dagene og 5 dag er det bare bitte bitte litt....Er som en klokke egentlig.....
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg pleier også å spotte litt i ett par dager etter den kraftige blødningen i 2-3 dager.. Men nå blødde jeg kraftig fra søndag til ut dagen tirsdag, så var det bom slutt.. Er jo godt at det er sånn, og håper det er noramlt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå