honningbien Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Er såååå spent på de neste døgnene. Har fått lagt inn ballongkateter i dag. Masse menssmerter, noen masrier/rier... Har time i morgen kl 09, for å ta vannet eller stikkpiller for videre modning. Er på tide at lillegutt kommer nå, 11 dager over termin.
Anita*født* Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Fortjener du etter 11 dager....Masse lykke til..
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Masse lykke til! Her er det bare en masse harde kynnere. Jeg har ikke overtidstime før til mandagen - da er jeg 14 dager over. Håper at det skjer noe snart. I natt hadde jeg også masse sterke kynnere som resulterte i mareritt om kvelerslanger ... Krysser fingerene for deg at det starter av seg selv i natt!
honningbien Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk:) Hadde vært fint om ting hadde skjedd av seg selv i natt. Legen sa at i noen tilfeller startet fødselen av seg selv. Men at jeg mest sannsynlig måtte ha litt hjelp videre. Håper du starter av deg selv i løpet av helgen! Forhåpentligvis kommer d fødselshistorie fra meg om ikke så lenge:))) Masse lykke til du og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå