Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg hadde rett og slett bakt meg den sjokoladekaken jeg :-) Ikke usunt å unne seg noe ekstra innimellom :-) Bare sørg for å dele kaken med noen så du ikke eter av den mange dager på rad :-)
OsloMor Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Vanlig sunn mat og frukt med vaniljekesam. Har du bestemt deg for ikke å spise sjokokake av en grunn, så synes jeg du skal stå imot presset;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 har bestemt meg for å bare spise snop i helgen... Har 6 kg igjen til det jeg veide før fødsel (snupp er 4,5 uke) og 8 kg til dit jeg vil... Og jeg vil ikke gjøre samme tabben som sist jeg ammet, da la jeg på meg 10 kg... :o/ Men det hjalp egentlig å se på Oprah nå... Får spise en brødskive eller no....
solei Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Søk opp sjokoladekaker uten hvetemel. Bruk mørk sjokolade eller lys sukkerfri. Disse kakene er meget smakfull og saftige. Og litt sunnere. Jeg bruker fruktsukker til all bakst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå