Nummer1 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hm, på kalendaren står det at eg plutseleg berre har 34 dagar igjen til termin. Det er heilt utruleg kor tida flyg! Og i tillegg går eg med ei kjensle av at bebisen har tenkt seg ut litt tidlegare enn termin...magen min har ramla litt ned, eg kjenner på menssmerter (som eg ikkje har hatt tidlegare i svangerskapet), bebisen ligg godt nedi bekkenet og eg kjenner stikkingane godt når ho borar seg veg. Skal til jordmor på måndag, og er spent på kva ho kjem til å seia om tilstanden :-) Men eg trur fødselen kjem til å koma som eit sjokk på meg! Trur ikkje eg er så førebudd mentalt eigentleg......Dette er første barnet, og eg har styrt på med flytting og møblering og pakking siste vekene. Fødselen virkar framleis laaaaangt unna - men plutseleg står eg vel midt oppe i det! Formen elles er heldigvis heilt på topp :-) Andre som tykkjer tida berre rasar avgarde?
Kjærlighet <3 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Heldig er du som syns tiden går fort! :-) Syns tiden snegler seg avgårde jeg da... Er 34 uker i dag og skal igangsettes om 32 dager om ikke noe har skjedd før den tiden. Syns det er en evighet igjen... Hehe...
Stine? Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Synes også svangerskapet har rast forbi! Sitter her 3 dager etter termin og er egentli ikke forbered på å føde enda. Tror det vil komme som et sjokk, men det blir spennende. Kan ikke skjønne at jeg har vært gravid i 9 mnd!!!
Fallerifallera Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg synes også tida går utroolig fort nå og har gjort det de siste par månedene. Vi har haugevis med prosjekter hjemme (utbygging, maling etc) så jeg håper ikke jeg får før termin.
sommer fugel Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Syns også at dagan og ukan flyg i vei..kan ikke fatte at jeg snart skal sitte med en liten gutt eller jente i armene,har 3 uker igjen til termin og tror neppe at jeg kommer til å kunne sette meg inn i det jeg skal snart igjennom nå eller til jeg drar til føden.Første gangs her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå