lillevennen0709 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Er det vanlig å gå noe ned i vekt på slutten? Er ikke snakk om mye, men har hatt jevn stigning hele tiden. Veier meg stort sett daglig og de siste dagene har jeg gått noe ned og lurer derfor... Kan jo kanskje være mindre vann i kroppen, siden det de samme dagene har vært mindre varmt i været..? Men, noen som vet?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Har også gått ned litt siste 2-3 ukene. Kan være vann også som gir utslag på vekten.
Kjærlighet <3 Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg gikk ned litt i slutten av forrige svangerskap, da ble jeg sendt på ekstra kontroll på sykehuset. Men jeg hadde heller ikke lagt på meg noe til da og var normalvektig fra før, så vet ikke om det hadde noe å si ....
Ida Jacobine Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har iallefall sluttet å legge på meg, kan det se ut til. Under forrige svangerskap gikk jeg litt ned på slutten, for jeg hadde ikke så voldsom matlyst på slutten, følte liksom ikke at jeg hadde plass til de helt store måltidene heller - og babyen krever jo mer energi jo større den blir. Er litt det samme denne gangen. Gjør ikke noe så lenge det ikke er stor vektnedgang, tror jeg.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er uke 33, og har gått ned 2 kg siste uken.. Men jeg har spist lite pga kvalme, og vil anta at noe er vann. Har lagt på meg ca 7kg totalt nå (etter nedgangen)
nadjahe Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 jeg har 4 uker igjen og er fortsatt 2 kg MINDRE enn hva jeg var da jeg ble gravid.... Har vært en del kvalm. men babyen vokser og har det bra... bedre enn sist da jeg la på eg over 20 KG
megogdetretrolla Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Sist svangerskap gikk jeg ned ca. 3 kg fra uke 32 og frem til fødsel. Nå er jeg i uke 36 og vekta stiger ennå....
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg var på kontroll 6 april og igjen 5 juni.da hadde jeg gått ned 1 kg.var på kontroll igjen 8.juli og hadde gått ned 1 kg til.. Jeg har ikke vann i kroppen så er bare det at jeg beveger meg mer og drikker mye vann istedenfor å spise alt mulig.Har ikke den store matlysten i sommermåndene.. var på UL og lillegutt får hvertfall den næringen han trenger så da er det bare et pluss for meg at vekta ikke stiger
JenteOgGutterMamma! Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Hei! :-) Er helt vanlig å gå ned i vekt dei siste ukene før fødsel! Var på kontoll i uke 34, og hadde da bare gått opp 20 gram siden forrige kontroll, og på kontrollen tirsdag i uke 36 hadde jeg gått ned litt! Likt som alle dei andre svangerskapene mine! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå