Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei, Er 46 år, har to barn, 5 og 1,5 år. Var mye på BiM for noen år siden når jeg prövde å bli gravid med minstemann. Så kom han til slutt, efter noen SA er. Siden födselen har vi brukt prevensjon, kond. + prövd å unngå fertile perioder. Jeg og mannen har tenkt at det er nok med disse to. Vi har også mye på gang, jobber, flytting, og gamle syke foreldre - sånn kan det bli når man selv er "gammel" småbarnsmor/far. Når minstemann vaer 5 mån ble jeg gravid, selv om vi brukte prevensjon, ble en tidlig SA. Nå, i denne siste menssykel ble jeg også gravid, men det ble også en tidlig SA. Jeg har vaert redd for å bli gravid nå, hvordan ville jeg rekke til å klare en baby nå, livet er fullt av annet akkurat nå. Men, når jeg plutselig ble kvalm, ca 8 dager efter EL, så bare visste jeg, dette kjenner jeg alltfor godt igjen, jeg er gravid. Og så ble jeg fyldt med glede og ro, hormoner sannsynligvis. Grav.test viste + noen dager senere, og så efter en tid plutselig forsvant kvalmen og den spesielle fölelsen, og da visste jeg også: SA. Og noen dager senere kom blodet. Hvorfor forteller jeg dette? 1. Ikke fortvil, dere som er 40+ og venter på +, selv om dere haft SAer. Ting kan skje! 2. Jeg er fascinert av hvordan kroppen reagerer på en graviditet, det er utvivelaktig en fantastisk fölelse som ikke ligner noe annet. Man blir oppfyldt av livet selv. Lykke. Med dette önsker jeg alle her lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140355493-litt-av-hver/
magica fra tryll Skrevet 9. juli 2009 #2 Del Skrevet 9. juli 2009 Åh, kjenner så godt igjen beskrivelsen av den euforiske følelsen av å ha en hemmelighet i magen når man er "nygravid". Uansett hvor dårlig det kan passe rent praktisk liksom... Jeg er 42, har 5 barn, minstemann er 5mnd og vi driver også litt sånn "usikker" prevansjon. Kan jo egentlig ikke få en til nå,men... Lykke til alle fra meg og! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140355493-litt-av-hver/#findComment-140355866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå