gordingoingslim Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hvilket vaskepulver bruker/ skal du bruke til å vaske klærene til babyen? Er det noen som er anbefalt? Jeg har blenda sensetive er den bra nok?
togutter Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 blenda sensitive bruker jeg også, det er den som har kommet best ut i test:)
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg bruker omo color og soflan sensitive tøymykner.Er parfyme i begge disse.. Det har jeg brukt siden jeg fikk førstemann for 8 år siden og ingen av oss har hatt allergi eller noe.. Tror det er litt overdrevet det der med astma og allergi pga vaskepulver..
2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 blenda... Men det er bare for det er det vi bruker... Eg tåler ingen andre... Og så bruker vi comfort tøymykner
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Vi bruker kun neutral sine vaskeprodukter, vi har allergi i familien og siden det er det eneste vaskemiddelet vi ikke reagerer på, så blir det eneste utvei
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Bruker bare parfymefrie vaskemidler og tøymidler da både jeg og sønnen min på 5,5 år lett får eksem og utslett. Skyller altid klær og sengetøy en ekstra gang.
mirre78 Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Neutral vaskemiddel og skyllemiddel her i gården oxo. Jeg er ganske allergisk så kjører på trygge produkter.
Veslemus Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Blenda sensitive og skyllemiddelet Comfort sensitive. Brukte det til sønnen vår da han var nyfødt også. Vært veldig fornøyd med det. Har vaket babytøyet med det og gjort klart allerede, jeg. Fikk litt panikk da jeg fikk masse nedpress og falske rier i helga, ved bare 28 uker fullgått. Heldigvis roet det seg, men nå har jeg fått unna vasken. Skal bare strykes og legges i kommoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå