Gå til innhold

Noen som har hatt problemer med glidelåsene på TFK??

Anbefalte innlegg

Den ene glidelåsen på vogna mi har hoppet ut, og kan ikke brukes lenger.. Vogna er bare to tre måneder gammel så det er utrolig ergelig.. Har det gått på garantien for dere? Hva har forhandler gjort? Har dere fått nytt trekk eller reparasjon? Noen tips på hvordan jeg skal få denne glidelåsen i sporet igjen? Det er den ene glidelåsen til ryggen såklart...

Fortsetter under...

Saken er den at jeg har kjøpt den hos Kiddies i Tyskland (bare trøbbel der) og de er sååå treige med reklamasjoner. Vi reiser på ferie om to uker og derfor tenkte jeg kanskje noen hadde et triks å dele med seg for å få den i sporet igjen. Ellers får vi ta en reim bak for å justere ryggen så lenge..

Hallo!

Jeg fikk helt ny sportsdelda den ene glidelåsenden røk, fordi dette ikke kunne fikses.

Måtte levere inn den ødelagte sportdelen (fikk den nye samtidig)

fordi butikken skulle sende den inn til TFK som reklamasjon.

Håper du slipper dette for da vil du vel bli uten vogn siden den er kjøpt på nettet.

Skal du reklamere må du antageligvis også oppgi serienr. på vogna, det finner du under den et eller annet sted;)

Annonse

Ja serienummeret har de vel på Kiddies også, det er ikke første gang jeg er i kontakt med de ang vogna for å si det slik. Nå har jeg gitt beskjed om at jeg egentlig vil levere hele vogna tilbake, da jeg synes kvaliteten er rett og slett elendig. Har hatt problemer med leveranse, kalesje, bremser og nå da glidelåsen. Aldri mer om jeg kjøper vogn derifra. Takk for svar i alle fall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...