Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensensmerter i både mage og rygg, pluss litt mageknip. Føler meg litt svimmel, kvalm og er veldig ofte på do og bomelom. Sliter i tilegg veldig med psyken. Har veldig sykehusskrekk og fødselsangst, skal ha planlagt ks om 6 dager. Her helt panikk for at noe skal skje før den tid. I tillegg så kvier jeg meg veldig for å ringe føden siden jeg er så redd for å være på sykehuset. Huff, føler meg helt utenfor meg selv.....

Tenker enkelte ganger at jeg skulle ønske at det hele er en drøm, slik at jeg slapp å gå igjennom alt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde villet ringt føden.. slik at du får slappe av om ikke annet..

Du skal iallefall ikke gå rundt å være redd og bekymret.. Og om det ikke er noe så er det bedre enn at du skal gå å ha angst nå.

Ring du, så får du det mye bedre!:)

Lykke til!

Skrevet

Hadde samme opplevelse som deg for et par uker siden,og det ble ikke bedre av at stresset det opp med vonde taker.Er ganske vanlig med mensmurringer,det har jeg hatt siden da men det er ingen fødsel på gang for det!!

For meg hjalp det å komme til kontroll på føden,ble mye roligere etter de sjekket og konstaterte at det ikke var rier.fikk også ultralyd innvendig og utvendig!!

Syns bare du skulle ringe,det hjelper å prate med noen som har peiling istedenfor å gruble på det selv.Da kjenner du også alt mye bedre..

Skrevet

Har det sånn eg også, er vel kroppen så forbereder seg til fødsel.. har holdt på i en uke, er ikke fødsel fordet..

Men blir du tryggere av å snakke med fagpersonell så ringer du... Det er ikke gøy å gruble hjemme vertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...