❤Lille håp❤ Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 natt til mandag 6.juli startet min fødsel, når smertene startet visste jeg at min lille engel ikke ville mer. Jeg var 17+4 og ordinær ultralydtimen var jo neste uke. Nå etter tre helvetes dager med rier for å bare se deg, som endte i at du måtte opereres ut istedet fordi jeg var for svak, sitter jeg her med tomt hjerte og den største sorgen jeg noen gang har kjent på.. Pakket inn i det hvite helseteppet som din kommende bestemor hadde til deg.. Helt alene i himmelen uten mamman din.. Du vil alltid ha en plass i mammas hjerte . Jeg skal tenne et lys for deg i desember, da du egentlig skulle vært i mine armer og alt skulle vært bra. Hjertet mitt er knust for alltid.
Lillevenn33 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Ville bare gi deg en stor klem! Så trist og urettferdig. Fant de ut av hvorfor dette skjedde?
❤Lille håp❤ Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 en klem varmer i den tunge tiden,tusen takk for det.. urettferdig og ubegripelig er det for meg.. Kom hjem fra sykehuset på onsdag,så min lille vakre baby er til obduksjon nå... svar får vi om seks syv uker...å gud som jeg gruer meg..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Uff.... Det var leit at du måtte oppleve noe så grusomt! Ønsker deg lykke til i den tunge tiden fremover!
Lillevenn33 Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Skjønner at du gruer deg til svaret. Håper du får et svar som gir "mening", mao, noe som kan gjøre det lettere å akseptere at det gikk galt. Veldig trist er det uansett.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Stor klem til deg! Eg mistet selv lille Noah da da han var 18 uker Ta godt vare på deg selv i tiden framover !
❤Lille håp❤ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 Takk for alle svar, og omtanke! Har nå byttet nick og skal kanskje prøve på nytt nå med tiden om jeg orker forhåpentligvis.. Synes forresten tiden etter har vært tung, og det har vært lite støtte og hjelp å få.. Vi måtte til og med kontakte begravelsesbyrå for å få den lille hjem til vår bostedskommune.. Så på mandag skal jeg se den lille for første gang(fikk ikke se på sykehus), 19cm lang var min lille engel...Det blir tungt,men tror jeg må se min lille elskede for å få det avsuttet.. Til Plumeria: stor klem tilbake, du vet nok akkurat hva jeg går igjennom. Vondt at noen skal oppleve det vi har gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå