Gå til innhold

Dato for planlagt snitt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått time til planlagt keisersnitt tre dager før termin. Er ikke det veldig sent?

Jeg tenker at sjansen for å gå i spontan fødsel (som vil føre til akuttsnitt) øker, og siden akutt snitt er forbundet med flere risikoer enn planlagt snitt øker altså sjansen for komplikasjoner... Noen som har protestert på keisersnittdato før?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140355252-dato-for-planlagt-snitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

grunn til jeg spurte deg om det var din første eller andre eller tredje keisersnitt er noe med det at de ser om det er risikabelt i forhold til fødeselen kommer i gang av seg selv eller ikke. Det er liksom ingen hast for deg siden du ikke har arr fra før. Verre er det med dem som har hatt 2 keisersnitt og skal ha sitt 3 , får man liksom sterker rier kan man revne osv....

Men snakk med gynekologen din,legen din,eller jordmoren din, I spfall med den som sendte henvisningen for deg ang. planlagt keisersnitt så ser du.

Jeg har hatt 2 keisersnitt og skal ha mitt 3 og jeg ble satt opp for planlagt keisersnitt 10 dager før termin , det er noe med at de er redd for at fødselen kan starte før,fikk beskjed om jeg for sterker rier ,sterker smerter i magen eller vannet går ,at jeg må ringe ned og få ambulanse med engang ,da blir keisersnitt utført med engang.

Så slikt er det.

Ønsker deg lykke til videre så håper vi det ordner seg for deg også ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...