Trilletrill Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Han er jo så nydelig, gleder seg som en unge for babyen og synger hver natt til den før han sover. Men for noen dager siden så så han på strekkmerkene mine på siden av hoftene og syntes de var egentlig ganske kule?! Så han tok bilder av de med speilreflekskameraet vårt! Hvis han skal forstørre de bildene, da setter jeg foten ned!
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Litt rar kanskje...hehe ;o) men virker jo som en søt en også da!!
Lilli med småtrolla Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 jaja, litt rart kanskje Men du skal vel egentlig være glad det ikke er omvendt Min samboer syns jo IKKE strekkmerkene er noe pene
Trilletrill Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Han er jo skjønn, ble bare litt satt ut når han sa det. Er jo ikke så kult at mannen din "sjekker" ut strekkmerkene dine. Tror nok ikke han syntes det er veldig veldig fint med strekkmerker altså, men som han sier "så er det en del av graviditeten jenta mi, det plager meg ikke et dugg". Sånt må vi jo sette pris på. Personlig syntes jeg strekkmerker er noe forferdelige greier, æsj og fysj! Men Det er bare å belage seg på at 99% av alle gravide kvinner får dem enten de vil eller ei, får satse på å komme tilbake til matchvekt igjen og se flott ut på den måten istedet.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Min mann har samme innstilling som din mann Trilletrill. Jeg hyler og skriker og banner når jeg oppdager stadig nye små strekkmerker her og der.....og når han kommer løpende for å se hva som skjer og jeg står der med tårer i øynene av fortvilelse ( er jo ikke noe pent i det hele tatt) så kan han gjøre så skjønne ting som at han kommer bort og stryker meg over magen og sier at dette er ingenting å bry seg om. At jeg er flott og disse merkene vil bare være en svak påminnelse om hvor flott jeg så ut da jeg bar frem datteren vår. Du er nydelig vennen, kan han si....så det hjelper på at han forstår at det ikke er kjekt for meg å se at jeg går i "oppløsning", men for hans syn på meg endrer det ingenting :-)
Rugekassa til nurket Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 En sjarmerende mann, høres det ut som. Og han mener nok faktisk at de ser kule ut. Skjønner faktisk ikke helt hvorfor så mange kvinner bærer seg slik over strekkmerker, men vi lever vel i en sprø kroppsfiksert verden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå