Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heeelt ødelagt om dagen. Det er andre eller tredje dagen jeg har seriøst problemer med og stå opp av sengen. Når jeg først kommer meg opp, noe jeg må pga jobb, er jeg trøtt som ei strømpe resten av dagen.. Det er slik at jeg faktisk har problemer med og holde øynene oppe her jeg sitter. Sykt slitsomt. og irriterende. tenk og ha så lite energi.. Det er så lenge til jeg virklig får sovet ut også.. Søndag.. Men må vel bare holde ut..

Flere som er sykt trøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sko tro sommer og sol sko gi mere energi, men har hatt noen dager siste uka som eg har rett og slett bare slukna på sofaen på ettermiddagen... men ikkje hatt problemer å sovne på kvelden likevel.. Så ja...har vært sykt trøtt noen dager i det siste :-|

...blunke vettu, også har "blunket" vart i 2 timer..haha!! Ei lita forvirra vegglus når eg våkne igjen.... Nei dei mannfolkene har det enkelt!

Skrevet

melder meg inn i klubben :)

Men har ferie, så legger meg og sover en time på dagtid også jeg :) Det blir det slutt på når vi får barn,. så må vel passe på nå :)))

Skrevet

Godt det er flere enn meg=) hehe..

Jeg har ikke ferie enda jeg da, og skal desverre bare ha 2uker=( Kunne absolutt tenkt meg mer.. men men... En jobbe uke til! Det virker så uendelig lenge til..

Bare lyst og krølle meg sammen i stolen og lukke øynene.. Drite i alle kunder som måtte komme. Kanke det heller vøtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...