Gå til innhold

HJELP! Får BARE dårlig respons :-(

Anbefalte innlegg

Jeg å sambo diskuterer navn til lille gullet vårt.. Men han liker ikke de navna jeg liker! Synst det er "donald" navn! Blir sååå skuffa!

Så jeg setter de opp her så kan dere ragere

Gutt:

The Nathaniel

Adriano

Benjamin

Caspian

Kevin

Jente:

Adriana

Bevin ( hater det navnet han )

Chanielle

Nicoline

Mailinn

Liana

Sienna

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Jeg skjønner mannen din, jeg. I mine ører er nesten alle disse typiske harrynavn - våre dagers Ronny og Peggy. Det absolutt verste var Bevin, ja. Usikker på om det i det hele tatt kan kalles et jentenavn, det er i alle fall ingen ting kjønnsbestemmende ved det.

Men kan ikke HAN foreslå noen, da, så kan du sitte på gjerdet og godkjenne eller underkjenne forslagene...?

Jeg er halvt amrikansk, derfor disse navnene :) Vet det ikke er mange som liker disse.. Kjedlig! Joda, han har komt med forslag som jeg liker og som jeg ikke liker.. Så vi skal nokke finne ut av det :) Takk for ærlig svar da!

Hva med Theo Nathaniel? vet om en søt gutt som heter det:)

Kevin går jo an, men ikke min smak.

Sienna er det eneste jeg liker:)

bevin kan jo være enig med samboeren din i... syns det var rart...

Annonse

Håper du mener Theo Nathaniel og ikke The. Jeg synes Nathaniel står best alene. Liker det godt! Liker også Caspian og Benjamin. Kevin og Adriano liker jeg ikke.

Mange av navnene dine blir veldig "latinolove" i Norge,ekstra spesielt og rart blir det om man heter noe klassisk norsk bak. Adriano Hansen blir rart....

Rangerer de jeg likte:

1. Teo

2. Nathaniel

3. Benjamin

4. Caspian

1. Nikoline

2. Sienna

3. Liana (Liker bedre Leana)

4. Adriana

Resten liker jeg ei! :)

Jeg liker best

Kevin og Mailinn:)

Kevin er kansje fortsatt uvanlig i norge, men jeg ser at det er flere og flere små gutter som får det navnet. Mailinn er kansje et uvanlig navn, men jeg kjenner ei jente som heter det og syntes det er veldig fint og ikke noe rart i det hele tatt:)

Benjamin og Nicoline er også greie navn;)

Skjønner godt samboeren din her...

Benjamin er det eneste brukbare her... og Nikoline. Sorry... De andre var megaharry enten du er halv amerikansk eller ikke.

Martin

Jakob

Christian

Thomas

Christoffer

Jonathan

Maria

Elisabeth

Christina

Andrea

Mathilda

Anna

...sikkert ikke helt din stil disse forslagene, men alle er ganske tidløse navn som passer både i Norge og USA. Forslagene dine var etter min mening ganske low-life... Som Ronny og Laila var for endel år siden...

Håper dere blir enige!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...