Gå til innhold

På onsdag starter jeg med nedregulering til andre forsøket! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli godt å komme i gang igjen. Skuffelsen har lagt seg fra det negative forsøket sist, og jeg skal ta dobbel dose med Gonal-F denne gangen. Første UL 10.aug. :)

Ja, blir godt å komme i gang kjenner jeg. Denne gangen skal det gå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med nytt forsøk. Tenker meg at det skal bli godt å komme i gang igjen. Rette innstillingen har du iallefall, for denne gangen SKAL det gå :-)))

klemmer til deg

Skrevet

Takk, takk! :)) Hvordan ligger det an med deg,Turva, hvor er du i "løypa"? :)

Skrevet

Lykke til og tenk fortsatt positivt!!!!!

Sommerklem fra meg :-)

Skrevet

Hei igjen, Elisabeth'77!

Jeg har akkurat hatt et negativt fryseforsøk hvor jeg fikk satt inn to blastocyster, men det ville seg ikke denne gangen heller... har to igjen på frys og de skal jeg få satt inn i spetember. Dette er fortsatt mitt første forsøk, da jeg fikk 6 på frys etter første uttak, men min tredje innsetting.. Etter andre innsetting av to blastoer ble jeg gravid, men mistet i januar i år. Men en gang må den vel sitte?????

Klemmer

Skrevet

Takk, my Sweet :)

Turva: Kjedlig at det ble negativt da! :( Men jeg er enig med deg at til slutt så vil det gå og du er jo heldig som får noen "bonus runder" med fryseegg da :) Jeg fikk ingen på frys, men satt inn to. Så denne gangen skal jeg ta dobbelt opp med Gonal-f, så da tror jeg at det vil bli en del egg, får håpe det :) Du får ha masse lykke til i september da! :)

Skrevet

Da ligger vi vel sånn omtrent likt i løypa tenker jeg. Vi skal ha andre IVF i uke 33 vi også. Jeg har allerede startet med sprayen jeg da, for å tilpasse i forhold til ferie på riksen. Og denne gangen merker jeg den mye bedre enn sist.., aller mest på at jeg er så uttafor og hormonell. Er spent på hvordan de neste ukene blir. Hvis det fortsetter sånn som dette, er jeg redd jeg rett og slett ikke fikser jobben...!

Når skal du begynne på spray?

Jeg har nesten begynt å gi litt opp allerede, så jeg syntes det var litt godt å lese den positive innstillingen din. Kjente jeg ble litt mer positiv selv :-)

Skrevet

Hei Akicha! :)

Kjekt at du ble motivert da og at vi er i samme løypa :) Ja, som sagt, så føler jeg at vi starter med blanke ark denne gangen, og disse forsøkene er det nærmeste vi kommer å bli gravid og sikkert den eneste måten vi vil få det til på. Så jeg føler meg takknemlig for at vi får disse sjansene og at vi får såpass mye dekket av det offentlige. Jeg hentet medisinene og denne gangen ble postoppkravet på 13.000! Så det er luksusbehandling dette ;)

Jeg begynner på nedregulering i morgen. Jeg bruker ikke spray, men sprøyter (Suprefact) til å regulere ned med. Jeg hadde ingen bivirkninger sist, så ejg forventer ikke å få det nå heller. Men jeg skal ta dobbel dose med hormoner, så får se hvordan det går. :)

Hvordan gikk det sist da? Fikk dere noe på frys?

Masse lykke til! :)

Skrevet

Hei igjen :-)

Så lenge jeg ikke ble gravid så kan jeg vel ikke si at det gikk bra. Men fikk seks egg, fem befrukta, ett inn og ett på frys. Egget overlevde ikke frysingen så det ble aldri noe innsett i fryseforsøk.

For min del så kjenner jeg sprayen godt, og det er noen tøffe dager nå... Prøver å holde ut så lenge jeg kan i jobb uten å komme på kant med kollegaer :-S Kjæresten min får nok flere unnskyldninger om dagen stakkar...

Skrevet

Ok, jeg fikk ut fem og tre ble befruktet, gikk bra med to, så da fikk jeg inn begge. Håper at jeg får inn to denne gangen også...

Hvordan er det med dosene på hormonene dine da? Jeg skal dobble mine, begynte med 150 E sist og nå skal jeg ta 300 E, så får håpe at det blir mange egg ;)

Kanskje du skulle sykemelt deg hvis du kjenner det så godt? Kanskje du kan be om å få nedregulering med injeksjoner hvis dere skal ha søskenforsøk? Jeg har snart ferie, siste vakt er kveldsvakt neste søndag, så har jeg ferie :) Håper at det går bra frem til da, men det regner jeg med da. :)

Har du barn fra før?

Skrevet

Turva: Synd at du mistet :( Men jeg kan ikke skjønne annet enn at det må klaffe og gå bra til slutt. :) 6 på frys er jo kjempebra da :)

Skrevet

Jeg har jo mest lyst å jobbe... Men, må nesten bare vurdere hvordan det går videre. Jeg har en jobb hvor jeg føler mye ansvar, så er ikke så lett å bare bli borte heller. Vet jo også at det blir mye tyngre når jeg kommer tilbake. Det bare hoper seg opp... Så prøver å holde ut så lenge jeg orker :-)

Jeg startet på 75 IE sist, og det gjør jeg nå også. Sist gikk jeg på 75 i fire dager før økning til 150. Nå skal jeg ha to dager med 75 IE før økning til 150. Så skal jo få litt mer jeg også denne gangen, selv om jeg skal ha langt mindre enn deg...!

Vi har ikke barn fra før nei. Har dere?

Morsomt hvordan du tar det som en selvfølge at dette skal gå bra i måten du skriver om søskenforsøk og ikke neste forsøk :-) Liker tankegangen din. Tror den er bra for meg :-) Skal prøve å tørre å bli mer positiv.

Skrevet

Ja, det var nå en del forskjell på dosene. Men nå er jo jeg stor og sterk da, doseringen går vel på kroppsvekt..? Så har jeg inntrykk av at mange går på mye mindre doser på første forsøk, at de ser det litt an på en måte?

Jeg har ingen barn, men samboeren min har en sønn -heldigvis! :) Så vi blir ikke uten barn om ting skulle gå riktig galt da. Men jeg er veldig sikker på at vi vil lykkes til slutt da.

Skrevet

Masse lykke til :-) De har nok satt deg på høyere dose for å få flere egg ja ;-) Krysser alt for gulleggene dine!!! Og det er som du nevner selv; ,man kommer i mål på en eller annen måte til slutt!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord, Rose :) Hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...