mildemåne Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Ønsker så fryktelig gjerne å gi sønnen min et søsken før aldersforskjellen blir for stor, men mensen kommer jo hver bidige måned:( Noen som kan si når det kommer til å klaffe??? Lurer også på om det blir noe giftemål på meg i nærmeste fremtid. Jeg 210279 Han 230671
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Du vil nok få en fin julegave i går:) Jeg ser at du vil være gravid før året er omme.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hei. jeg har svar noen med anonym, og tenkte jeg kan se litt på deg også. jeg tror det vil klaffe for dere. innen et halvt år. får ikke opp noe eksakt. slapp av. la det skje. prøv og ikke tenk for mye på det. lettere sagt enn gjort. men prøv. nyt livet med et barn. slapp av. stress ned. ikke bekymre deg. jeg har god følelse på at det vil skje
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 ..og gifte mål. tror du ønsker. men det har latt vente på seg. venter du på mannen skal bli klar. eegentlig ikke noe å vente på. det ligger helt klart for dere. kansje du er den som skal fri? han blir overrasket. det vil være helt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå