Gå til innhold

Hvorfor er jeg så sint og irritabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei akkurat nå, av og til, kjenner jeg bare at jeg blir sinna inni meg. Og da kan jeg bli kjempesint for egentlig bagateller. På jobb holder jeg maska, og stort sett overfor ungene, men det er ikke noe godt å gå å kjenne på dette sinnet. Jeg vet ikke hvor det kommer fra eller hvorfor:(

Jeg vet jeg er lei av jobben akkurat nå, er så klar for ferie, men har enda igjen noen arbeidsdager før jeg går ut. Det er sikkert noe av årsaken. Men kan jo ikke alltid skylde på det, liksom...

Men det er så trasig, selv de minste ting irriterer meg... Noen råd, hvorfor er jeg sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Du er nok sliten. Hodet ditt er kanskje fullt av tanker, gjerne tanker du ikke merker engang. Til slutt kan hodet bli så fullt at man føler at det vil sprekke hvis en liten informasjonsbit til kommer inn. Da kan man bli irritert for ingenting!

Kanskje kan det være hormonelt også. Hvis du er gravid sier det seg jo selv, men dersom du ikke er gravid kan du likevel ha kluss med hormonene..

Skrevet

er sånn selv i perioder - glefser og blir kjempefort sint for ingenting!

kjæresten min tuller med det og kaller meg for en lemen, hehe!

det går fort over da, er ikke langsint. Han bare ler han - det er jo stort sett han jeg blir sinna på ;)

jeg har et problem med negativ tankegang, noe som er et resultat av dårlig selvtillit, 3 år med utrolig hard psykisk påkjenning pga sykdom og død i nærmeste familie samt store konflikter med barnefar og går i samtaler med psykolog.

Skrevet

Er ikke gravid. Jeg er heller ikke langsint, men igjen er det lite som skal til for at sinnet blusser opp igjen:( Skal til legen i morgen, men det er for noe helt annet, er det teit å ta opp sånt med henne da?

Hormonelt? Hva kan da gjøres med det?

Skrevet

Sånn har jeg det også...

Men jeg tror det kommer av for mye rutine hjemme - samt at jeg har gått arbeidsledig lenge..

Blir ikke noe bedre av at det er en kar som legger ann på meg for fullt, og han vet jeg er gift.. Blir så smigret av det, og sammenligner det med all rutine hjemme.. Da blir jeg enda mer grinete, og så får jeg dårlig samvittighet i tillegg....

Håper det bedrer seg når vi skal på ferie nå, og jeg snart skal jobbe igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...