Gå til innhold

hipp 1 og 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er guttungen seks mnd og jeg bruker fortsatt hipp 1.men han drikker veldig lite melk hver dag..spiser fortsatt ikke full grøt posjon.og spiser bare noen skjeer middags mat.og våkner om natten.er det da jeg burde bruke hipp 2 i steden.siden han drikker så lite melk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så vidt jeg har forstått, så inneholder hipp eco1 og hipp eco2 det samme ernæringsmessig sett, og at eneste forskjell er at eco2 er tilsatt stivelse for å øke metthetsfølelsen. Så jeg ville tro at eco2 er for slukhalsene.... for de som begynner å drikke mer enn 1 liter i døgnet.

Hvis din gutt drikker lite fordi han har lite magemål og blir fort mett så skulle man jo tro at han ble fortere mett av eco2 og ville drikke enda mindre av den?

For nan er det sånn at nan2 inneholder mer jern enn nan1, og det vil være et poeng for småspiste å bytte fra 1 til 2. Du kan jo sjekke innholdet i hipp for å se om dette gjelder for de også?

Ikke lett dette her når det er forskjell fra merke til merke og når de tom driver å endrer på sine egne produkter... Har du begynt å bruke den nye eco1?

Det går foresten an å stille spørsmål direkte til Hipp! Gå til www.hipp.no og velg "spør hipps dietist" øverst i høyre hjørne. De pleier å svare ila et par dager :-)

Skrevet

takk for svar:)skal gå inn på hipp å spørre de for sikkerthets skyld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...