♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 ...lillegutt på 8 mnd har altid hatt en favoritpupp. Har alltid gitt han den "dårlige" puppen først da han er som mest sulten og frem til nå har det ikke vært et problem, men de siste dagene bare kaver han seg og skriker når jeg prøver å legge han til. Suger litt og når det ikke kommer noe særlig el fort nok så blir han sint. Bytter jeg til favoritpuppen så spiser han som bare det=) Flere som har klart å fortsette ammingen med bare én pupp??
blomstre Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jepp! Nå har jeg pumpet da. Men på det ene brystet har jeg hele tiden produsert mindre. Ved 8-9 mnd gikk det drastisk ned på det brystet, og etterhvert gadd jeg ikke pumpe det en gang. Virket ikke inn på produksjonen på det andre, og det produserte nok den tiden jeg orket å holde på...
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Hihi,kjenner meg igjen:P Prøvar og å gi med den "dårlige" sida først, men då er han som regel for svoltentil å synest det er greit. Så lar han få litt på "godsida" for så å flytte han over då verste svolten er vekke. Funkar her i allefall, har siste dagane auka produksjonen på "dårlegsida" igjen. Men går nok fint med kun ein pupp og, tvillingmødre som ammar har jo to ungar, men same antal bryst;)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2009 Virker mer som det er lillegutt som streiker og ikke puppen, det er jo melk der, men han liker den ikke. Han har tatt den noen få ganger de siste dagene, men som regel er det totalnekt! Har idag prøvd å gi fra tvillingstilling og da går det litt bedre, men jeg ser helt skeiv ut synes jeg da, godpuppen er mye større en den andre når den er sprengt (noe som den dårlige puppen aldrig er) Men mannen min kunne ikke se noe forskjell..
Suretær Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Har nesten samme problem men uten at det er noe mindre melk i den "dårlige" siden. Han vil bare ikke ligge til den siden, skriker, slår og setter i halsen. Fryktelig frustrerende. Lest noe om at det kan være noe med nakken, skal undersøke det nærmere.
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2009 Ja det ville jeg også gjort. Er jo ikke sikkert det er noe, men greit å få sjekket det ut. Gutten min var veldig stiv i nakken, presset hodet bakover når han ble båret når han var mindre. Vi dro til en manuell terapeut i Larvik og fikk utelukket at det ikke var KISS, men gutten vår var litt utrent i muskulaturen på fremsiden av kroppen, så etter litt trening så ble han mye bedre. Her er en link til alle manuelle terapeuter som behandler barn i hele landet: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå