meandmylittle Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jaja,er det ikke rart? To dager til termin og våknet opp idag tidlig med mensmerter i mage og rygg. Stod opp etter noen timer og da kom det sånne skikkelige krampetak i magen og ryggen.. Så utrolig sikker på at NÅ var endelig ting igang her,men måtte i stedet løpe på do og måtte da bommelomm,og tror dere ikke smertene ga seg da??hahahaha,ja blir jo helt tullerusk av å gå her og vente!!!! Tror hver minste lille ting er tegn på rier..til og med når man skal bæsje..hehehe...nei nå gir jeg opp...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 He he, men seriøst ikke lett å kjenne forskjell på krampetak pga litt vill fordøyelse og fødselssmerter av og til da:) Ikke rart man tror og håper;)
meandmylittle Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Nei,det er sant det. Men blir jo fryktelig skuffa da, når man oppdager at det var helt andre ting som ville ut enn ungen ;-)hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 He he he, ja, ikke så stas å bare måtte på do... he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå