Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Ser du på meg? Når gravid? KJønn??? Tusen takk 280384
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Blir utrolig takknemlig om du gidder titte på meg også altså. Har ventet en stund på å bli gravid, og håper det snart skal skje.. Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 det var så vanskelig å se på deg. tror du engster deg litt mye for det. håper det lykkes. jeg fikk ikke opp noe spes. men har veldig lite data om ddeg. noen ganger litt lettere når en ser nicket
monca*84*j12 Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Ok,jeg prøver meg som anonym en gang i ny og ned jeg da.. For og se om kanskje man får opp no annet. For jeg trur også nicket mitt er litt belastende.. Ting*tar*tid... Trur nok mange plukker opp på det... Men får du opp no mer nå da? hehe
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 jeg fikk ikke opp noen mnd uten nick. og ikke nå. men det betyr ikke at det ikke kan skje. det rådes ofte til å slappe av ikke stresse. se på de tingene jeg har skrevet før. og søk hjelp. hør med fastlegen for eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå