trippa Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg vil så gjerne vite litt om fremtiden! Kan noen være så snill å fortelle meg om den?? Vi ønsker oss en liten sammen, vi har begge barn fra tidligere forhold. Vil vi få det? Jeg 250376 Han 240162
trippa Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Åååå så spennende!! Jeg har jo selv sett en jente i drømmene mine, og føler veldig sterkt av vi får en jente sammen. Vil det være lenge til vi får en liten prinsesse?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 ikkke så lenge til. tror innen halvt år er du gravid
trippa Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Veldig spennende!! Hvordan ser fremtiden vår ut? Vi har hatt en tøff start på vårt samboerforhold...selv om det har roet seg litt nå. Vil ting fortsette å være rolige rundt oss i fremtiden også? Og vil vi være like sammensveiset som vi er nå?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 for de fleste vil det være opp og ned turer. har mye med hvordan man møter utfordringer. hvordan man tar det. med tiden blir man sterkere når man går gjennom litt tung tid. du er bedre rustet neste gang. jeg ser for meg at det vil være bra. nyt livet. ofte skjer det forandringer for mange. vær til stede her og nå, det er her livet skjer. ser at du er opptatt med mye. bruk litt mer tid på å slappe av. ta det med ro. livet springer fort nok i fra oss. trenger ikke rekke alt
trippa Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Det stemmer nok som du ser at jeg er opptatt med mye, og jeg burde så absolutt bruke mer tid på å slappe av. Også det å være mer til stede her og nå. Jeg er litt spent på hvordan svangerskapet vil bli når jeg blir gravid. Vil det bli et fint svangerskap? Vil jeg legge mye på meg? Vil jeg være frisk og rask, eller mye plager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå