Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Tok en test nå på morran og den var negativ,altså ikke gravid.ÆSJ er bare å vente på TR da.....men er så merkelig for er jo 10dager siden jeg skulle hatt mensen....Kan syklusene forandre seg fra mnd til mnd? frem til juni mnd har jeg hatt regelmessige sykluser,da på timen omtrent.Forrige gang så var jeg plutselig 3-4uker forsinket og var sikker på at jeg var gravid,hadde en del symtomer også....men testet da å negativt og fikk mens etter nesten 5uker....gyn min kunne heller ikke forklare meg dette.var ikke normalt å være så forsinket uten at en var gravid eller mistet da....men han undesøkte meg å alt var i orden,cystene han fant i april var å borte,men det hadde ikke noe med at mensen var forsinket sa han.FRUSTRERT nå,noen som har det på samme måten?
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Av og til går jeg over tiden, slik som forgje periode hvor jeg var 5 dager på overtid før mensen kom. Det er ikke ofte, men en gang i året eller så...jeg har gått 10 dager over tiden og testen var negativ. Så det er bare kroppen som spller oss ett puss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå