Gå til innhold

Forlenget syklus med Pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til vanlig en syklus på 21 dager. Har denne mnd gått på dobbel pergo, og er nå på dag 29. Negativ CB i dag morges, ingen andre symptomer enn ømme bryst som jeg har lest her inne er helt vanlig rundt IKM da man har gått på pergo.

Flere her inne som har fått tull med syklus etter pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har veldig ustabile sykluser til vanlig! Men første pp med pergo kom tr på cd22.. nå er jeg inne i min andre pp på pergo og er på dag 39 i dag...bare negative tester her også! Nå har ikke jeg testet etter el da, så vet ikke om jeg pergo gir meg det! Men utrolig frustrerende å få så lang syklus! Har gått med mensmurringer i snart 2 uker.. men ingen mens og ingen positiv test :(

Skrevet

Hei!

Jeg pleier også å ha masse mensmurringer, egentlig har jeg mensmurringer ifra dag 10 i syklusen.

Denne måneden har jeg ikke hatt det en eneste gang. Pleier ikke å ha ømme bryst, men har hatt det fra dag 21 til i dag, nå er de ikke ømme mere. Kjenner heller ikke noe til mensmurringer. Har bare hatt noen runder med innmari magesmerter, det rev og knivet skikkelig.

På dag 30 jeg nå, ingen tegn til TR. Skal ta en ny test igjen i morge tidlig, fordi jeg er invitert på en aldri så liten vinkveld med jentene.

Jeg har ikke testet etter EL, fordi jeg får EL av meg selv. Fikk pergo for å hjelpe på så lenge jeg er 37 år.

Har tre barn fra før på 11, 15 og 18 år, så har da ikke hatt problemer med dette tidligere.

Skrevet

jeg har fått kortere syklus på pergo.

før jeg begynte på pergo var syklusen alt fra 40 dager til over 50 dager.

nå er jeg helt nede på 35 dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...