Gå til innhold

Spiller ingen rolle med testing visst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tanta kom... så blir neppe ein ny pp på ei stund. Gubben vekke og kroppen min dysfunksjonell = 0,000% sjangs for graviditet i allefall...

Detta må eg sitta å takla aleina hver j***** gang, så trorkje eg orke mere for å vær ærlig...

Sagt det te gubben i noen uker nå... "Bare vent te torsdagen, då komme den ska du se! Du komme jo endelig hjem igjen!!" Se klokka da? Snakk om ironien som gir deg ein på tygga altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjære deg....vet ikke hva jeg skal si nå....

Føler bare masse dårlig samvittighet for å ha gitt deg "falske" forhåpninger hva testingen angår...Så ufattelig lei meg på dine vegne nå..dette var ikke gøy lesing!!! :(

Spiren din skal sitte, forhåpentligvis om ikke lenge.....kan godt skjønne du er lei deg, frustrert, skuffet, sint og enda mer lei....men hang in there!!!!

Den største klem du kan få fra

Skrevet

Huff!

Sender over en trøsteklem! Kos deg det du kan, god mat og deilig drikke, utedager i solskinn og late dager i sofaen med film og godteri på regnværsdager.

Skrevet

Axinija Gutt03+1MA+1SA 2.PP Du må da jaffal ikkje ha dårlig samvittighet!! Hehe.. Det e eg som lar meg rive med altfor lett... Men på ei aen side.. det e enklere å håpe enn å gå å bekymre seg for om noe e galt...?!!

Men måtte jo ta ein ny test da, for det e bare snakk om tre dråper blod i truseinnlegget (fremdeles....men sånn har faktisk en heil mens for meg vært et par ganger så....ja....) Og det kom faktisk ein svak svak strek før tida....men om det bare va ein skyggestrek e ikkje lett å sei! Så går for skyggestrek...får heller bare holde meg unna vinen i helga om det ska fortsette sånn...

Skrevet

Kikka på testen. Gått 10 min nå og DEFINITIVT strek der...........Oi oi oi....jaja...kan eg få få å håpe et par dager te då.... som sagt. MYE lettere å håpe enn å tenke på alt som kan vær galt... Sukk...... (sterkere strek enn i går....)

Skrevet

HERREGUD så spennende!!!!! :)

Krysser det jeg har for deg nå.....tenk om?? :)

Er ikke så positiv for egen del.....de positive testene har ikke kommet, nå får jeg bare negative tester, noe som gjør at jeg føler at det ikke gikk denne PPèn..Er bare 1 dag til IKM, så testene burde jo bli positive om ikke så lenge....SHITT og....

MEN så glad for å lese om deg da.... :)

KLEM

Skrevet

...føle meg bare ekstremt letta eg nå......!!

Bare eg klare å stressa ned nå, så komme det te å klaffa te slutt....har ikkje heilt troen på det går bra nå, men... kanskje en sånn biokjemisk graviditet... Men uansett!! Eg e blitt befruktaaa!!!!!! :D Eg har hatt EGGLØSNING!

....sykt detta...hihihiii.... Men du! Håp e ikkje ute før tanta komme og rive deg overende!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...