Gå til innhold

-k-82- .. er du snill å tar en titt på meg? Sliter om dagen..


Gurine

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på ting, og mye deppa, og helsa er heller ikke så bra. Lurer på forholdet til sambo. Sliter litt med følelsene for tiden. Er så mye sliten og nedfor at jeg til tider vil rømme fra hele greia ;) Ser du om vi kommer til å fortsette sammen? Lurer også på om du ser noen bedring av økonomien? Og vil helsa mi bli bedre snart?

Jeg har tre barn på 8, 4 og 7 mnd, og lurer på om det vil komme en til senere, og evt når og kjønn?

 

Ville sette stor pris på noen ord om hvordan det ser ut fremover nå, da jeg synes ting er litt tungt om dagen.

 

Jeg er født: 18.11.75

Sambo er født: 04.02.75

 

Vennlig hilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

Har du sjekket jernlagrene og vitamin b12? I tilfelle vil jeg råde deg til å få tatt en blodprøve....

Med forholdet til samboeren din ser det ut som om dere går gjennom n tøff periode nå, og at det vil vare en stund.... dere trenger å snakke sammen, og ordne opp i problemer for at det skal gå oppover igjen... det er tøft med 3 små.... og det kan jeg se at du trenger å ta deg en tur ut alene, med venninder, eller noe, og bare være deg selv igjen...

ser ut som om du er litt deperimert, gå turer om kvelden kunne være lurt....

økonomisk vil floken letne noe, men kommer ikke helt tilbake der det var for et år siden...

 

ser ingen flere barn på deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og takk for svar. Er du "anonym" eller er det -k-82 som har svart ;)

Du har nok rett i at jeg er deprimert for tiden. Og jeg og sambo snakker sjelden sammen. Vi er nok slitne begge to, og det blir liksom lite kosing og nærhet. Jeg blir fort litt sur på alt og alle rundt meg når jeg er deprimert. Har liten kontakt med venninner, men hadde vel hatt godt av å komme ut litt. Har byttet fastlege nå, så håper på litt hjelp av den nye legen.

Hadde håpet på litt mer oppmuntrende nytt men, som at det plutselig kommer en arv eller lottogevinst, og at helsa mi blir bra i en fei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har et barn på 7 mnd. det er krevende. og det vil være krevende flere år frem i tid. jeg vil ikke anbefale flere barn nå. evt tenke på om noen år frem i tid og se hvordan livssit er da.

det kan tenkes at du har en depresjon. jeg anbefaler å gå til legen, evt snakke med noen så du kan komme deg ut av det. klart helsa kan bedres etterhvert.

Ikke bra tegn at du og mannen ikke snakker sammen. Dere kan få orden på forholdet med å snakke. du må fortelle han hva du ønsker i hverdagen og hvilke forventninger du har til han og ønsker. Og han det samme. det blir ikke bedre hvis dere ikke gjør det selv. får inntrykk av at dere er slitne og ikke helt har overskudd. så det er ingen enkel sak. kansje evt snakke med en fam terapeut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...