TusseMor07&09&14 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Ser du når neste graviditet finner sted? Og hvilket kjønn? Prøver ikke enda, har en på 2 år og en på 10 uker, men ønsker en til om noen år. Ser du hvordan det går økonomisk sett her i huset? Føler det ene etter det andre detter fra hverandre og går i stykker. Ikke så enkelt når jeg er student... Ser du noe angående studiene? (i permisjon nå) Jeg er født 041082 han er født 201277 Tusen takk )
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Ser du er veldig flink, og får opp mye... er det noe spesielt annet du ser rundt meg?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ser for meg at det økonomiske vil bli bedre. Tenk allerede nå at dere har det dere trenger av materielle ting og hva dere ellers måtte ønske. Jeg ser at dere vil få et barn til. Ingen problem angående det å få barn. Jeg tror om et par år vil være ideelt. Studiene vil du fortsette med, og det finnes gode studieteknikker som kan gjøre det enklere for deg. Sett deg mål. Gjerne en uke liste. Kan også anbefale å sette opp et budsjett. Du er student nå, men det vil bli bedre tider. Hold ut!! Og tenk at du klarer d
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Prøver å fokusere på det, men for øyeblikket ser det ut som om alt bare raser rundt oss. Biler stopper, vannlekasjer og sopp i huset etc. ikke så lett å vite hvor en skal ta pengene fra da, men vi får det nok til på et vis:o). Det er mest sannsynlig noen ånder som har "okkupert" huset her, og det er, etter flere sine synspunkter, nok derfor det er så mye for oss her i huset om dagen. Flere som har opplevd dem her... jeg og. Spesielt en mannlig skikkelse. Så i morgen får vi "ghostbusters" på besøk. Håper det hjelper:o) Om vi får et barn om 2 år vil jeg være midt i studier, og det vil ikke mannen min en gang til. Han vil vente til jeg er ferdig med første del av studiene, om 3 år. Orker egentlig ikke tanken på å gå gravid og studere en gang til, med små i tillegg. Syntes det var strevsomt denne gangen, med en på 1-2 år, og gravid. Men man får jo alltid til det man ønsker. Så godt å se at vi ikke får problemer med å bli gravide neste gang:o) Ser du kjønn, og hvor mange tilsammen? Har tenkt på det at jeg må sette opp ukesliste, så jeg setter vel i gang med det når jeg kommer tilbake til skolebenken. Må gjøre det bra pga at jeg skal inn på videre studier... Takk for gode ord! Vi skal nok klare det... det gjelder å tenke positivt! ;o) Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Jeg får inn at du har en grei kjæreste. Dere har det fint sammen. Vet ikke om dere er gift. Hvis ikke, har en følelse av at det vil skje om ca 5 år til. Jeg ser mor de. Blid og hyggelig
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Mannen min er grei ja:o) Du får kanskje inn 5 år fordi vi har 5 års bryllupsdag i år? Ellers er nok mamma en blid og hyggelig person ja. I jobben sin hjelper hun mange mennesker, og jeg vet at hun oppfattes som positiv, glad og et rivjern som står på for rettigheter:o)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Det finnes løsninger. Og dere vet best hva som er best for dere. Jeg tenker flytting, men har følelse av at dere ønsker å bo der. Det er kaos, men det går an å komme ut av det. Jeg selv har god erfaring med hvordan jeg bruker tankene mine. Jeg har lært meg teknikker. Jeg er helt sikker på at dere vil klarer det. Jeg vet det ikke er enkelt. Men som sagt, jeg ser det vil komme bedre tider. Jeg tror muligheten er tilstede for neste barn når dere ønsker det.
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2009 Ja, det meste har med holdninger og instllinger å gjøre:o) Takk for titten! Vi ordner det nok )
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Gratulerer med 5 :-) Derfor jeg fikk opp 5 år. Det er ikke uvanlig at når noe baller på seg, så fortsetter det. Spesielt ille når en er stud. Små barn krever sitt av økonomi. Har selv vært der. Jeg har gjort dette flere ganger. En sit. kan se håpløs ut. Jeg gir slipp på følelsen av stresset og bildet av den dårlige situasjonen. Bytter det ut med hva jeg ønsker. Ikke alltid jeg vet løsningen, men ser f.eks for meg bedre økonomi. Dette har hjulpet hver gang. de merkeligste løsninger har bare manifistert seg. ut av intet. en gang fikk vi en større sum pengegave nok til å løse problemet. jeg anbefaler boken the secret. og ønsker dere lykke til
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2009 er det flere anonyme som har svart her eller? Takk for det! Synes det er rart at 5 år er gått allerede:o) Har sett filmen "the secret", og synes den absolutt har mye for seg. Egentlig så er det jo ganske logisk og... men det er ikke alltid like lett å leve sånn i praksis;o) Men jeg prøver i utgangspunktet å være optimist, selvom jeg har fått meg en liten knekk de siste ukene... men det ordner seg helt sikkert! Tusen takk for svar, og lykkeønsker! Ha en deilig dag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå