Gå til innhold

Drømmer

Wera72

Anbefalte innlegg

Her er et lite spørsmål til dere som er gravid med tvillinger. Da jeg testet positivt 9 dpo, testet jeg kun fordi jeg hadde en merkelig drøm der en venninne kom å gav meg babyskoene fra hun var liten. Jeg testet samme morgen, og jepp der kom det frem strek gitt.

I natt hadde jeg en drøm som gikk over flere etapper, dvs at jeg våknet flere ganger og sovnet igjen og fortsatte å drømme videre på den samme drømmen. Jeg drømte at jeg fikk tvillinger. To jenter. Og den ene var prikklik faren sin med smilehull og smilte hele drømmen gjennom. He he. Må flire litt. Hadde dere som nå er gravid med tvillinger noen slike drømmer på forhånd? Ikke det at jeg "tror" jeg venter to, men ble litt nysgjerrig på det etter nattens historie. Skal forøvrig på ul om 2 uker og da får jeg jo uansett se. Har forøvrig 3 gutter fra før og ingen tvillinger i hverken min eller mannens nære familie.

Men så er jeg jo 37 og det skal jo visstnok øke sjansen litt.

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurer på akkurat samme sak...

Jeg fikk også plutselig et bilde av to jenter, like som meg, men mye rundere og med fett, langt hår, i skoleuniform og med ryggsekk . haha!

Nå nettopp spådde vi bebisen med tarotkort(ikke det at vi kan det), hvilken fremtid den hadde, og kortene vi fikk sa at bebisen hadde en veldig god start, at utdanning kom til å bli viktig og at tendesen til materialisme og fråtseri kunne väre en utfordring.

Og det passet jo ganske bra med mitt bilde av disse tvillingene....hihi..

Jeg tror mye på drömmers kraft og ens egen intuisjon...

Jeg skal på ultralyd om en uke, så det blir veldig spennende, er 16 uker på vei. Og du?

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...