Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 visst det skulle bli mye gåing og sånt. Men han er 4 år, og pleier ikke å sitte i vogn. Noen som har erfaring med å leie og bruke disse vognene? Tåler de en 4 åring?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 jeg ringte for å forhørte meg om det der... Det er en liten trille, en sånn som koster 300 på babyshop. Ingen kalesje, ingen mulighet til å legge ned ryggen... bare en helt enkel trille... sikkert litt liten for en 4 åring også. Har sett de in action også. knirkete og møkkete... ta med vogna hjemmefra... mye bedre.... hvis dere har den enda da.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Vi var på Mallorca i fjor, i Alcudia Leide en vogn/trille i byen der, de hadde flere sånne "reisebyrå" sjapper hvor man kan bestille evt båttur, utflukter etc, der hadde de også utleie av vogner. flere typer fra de helt enkle til kombivogner. vi leide en trille med skjerm som kunne legges helt ned, tok liten plass og var lett å håndtere. kjempegreit og billig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hotellet vi bodde på i år, ved Alcudia, leide også ut triller. Tror nok de fleste hoteller har denne servicen. Jeg ville ikke tatt med trille helt fra Norge tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå