Gå til innhold

Deilig med vannmelon, meeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

det resulterer i minst to doturer i natt. Må så innmari tisse etter inntak på kveldstid. Så i natt blir det noen turer kan jeg regne med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, nå fikk jeg lyst på vannmelon og angrer på at jeg ikke kjøpte på tilbud før i dag:)

Skrevet

ELSKER vannmelon men angrer hver gang jeg spiser det,springer jo på do hvert tiende minutt etterpå :D

Spiser ikke små mengder når jeg først begynner på de..

Skrevet

Mmmm, vannmelon...

Her i huset spiser vi heller ikke lite når vi først går i gang, under hetebølgen her forrige uke hadde jeg og treåringen vannmelonfest i plaskebassenget der vi satte til livs sikkert tre kilo melon i løpet av en ettermiddag - herlig! Satt i vann og plaska og spruta og spiste med skje fra skallet, og null bekymringer over gris og søl ;-)

Skrevet

Mmmmmmm..... Fått helt dilla jeg.....................;)

Skrevet

Fikk mannen til å kjøpe tre hele vannmelon fra Ica Maxi når de hadde tilbud for litt siden, jeg spiste opp alle tre på en snau uke;) Slå den du!

Skrevet

Kanskje derfor jeg er blitt så plagsomt tissetrengt om nettene. Har fått total dilla på vannmelon siste tiden, og er oppe ofte hver time om nettene for å tisse. Plagsomt. Men ofre vannmelonen????? Vet ikke om det går ;O)

Skrevet

Elsker vannmelon ja! Men har ikke tenkt over at jeg må mer på do...Må man det? Drikker så sykt mye vann likevel, så jeg vet ikke om jeg merker den store forskjellen... Og nektariner!!! Hvis de er harde og søte, kan jeg spise en halv kurv om dagen;-)

Skrevet

mmmhh... vannmelon!! :D

Gir mannen min helt dilla når jeg må sette filmene vi ser på pause for ørtende gang bare for å fly på do og tisse! :P i kveld blir det mere melon jah!! Jeg har sikkert bare godt av trimmen frem og tilbake til do! hehe..

Skrevet

Godt det er flere som har dilla på melon:-)!! -Og den tissinga kjenner jeg igjen, det er sikkert! Oppe hele natta.... I går kveld droppet jeg "kveldsmelonen" og var bare oppe 1 gang i natt!! Det er så utrolig GODT MED MELON!!!!!!!!! Spiser iallefall mellom en kvart og en halv om dagen:-)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...