nurk i magen Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 hjelp! hva skal lillesøster til sandra og marie hete. liker godt hanna, lisa, milla og amalie. Far vil ha julie, pernille eller stine. Vi greier ikke å bli enige. Finner ingen navn jeg brenner kjempe mye for. Forslag?
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg liker godt alle tre navnene faren foreslår Dine er helt greie de også Vilde Synne Eline Tilde Kaja Frida Olivia Sunniva Anna
Blomstersara Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Liker Hanna, Lisa, Milla, Julie og Pernille. Stine er litt for "belastet" her jeg er fra. Ser far vil bare ha e-ending mens du vil ha a-ending...Det kan jo bli en utfordring! Kommer med en lett balnding av forslag: Lotta Agata Hillevi Tilie Sol Nora Ellisiv Vilma
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Malin (",) Godt navn uten for mye "dilldall"...skulle jeg hatt jente ville jeg valgt det navnet...sukk...
Castho Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg liker godt : Amalie, Julie og Pernille. Synes alle de tre passer til søstrene og til jenta. Jeg liker Pernille best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå