Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Er så spent på om vi får flere barn! Hva ser du? jeg 291266 han 170564 Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 evt en gutt. Jeg får inn en gutt. Ser det helt tydelig. Jeg ser han med lyseblått strikka tøy. Han er lys, Det kan være at jeg får inn et barn dere allerede har. Men det bildet var det første som poppet opp. Jeg får inn at du ønsker et barn til. Og er klar for det. Jeg ønsker lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Dette er så spennende! Jeg må bare spørre...Vi har nemlig en gutt på 5 mnd og en på snart 3 som begge er lyse og har brukt lyseblått strikka tøy! Vi har altså 5 barn og var sikre på at dette var siste,-men kanskje ikke likevel..Kanskje du kan se noe mer ut ifra disse opplysningene? Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Det var flott tilbakemelding. Jeg har helt frysninger med en god følelse. Jeg tror det er mulighet for enda et barn om dere ønsker. En veldig flott gutt jeg så. Jeg føler en god følelse på at dere vil klare det. Og at det vil berike fam deres. 5 barn er flott. Dere har nok hjerterom til enda et om dere ønsker. Hvis dere bestemmer dere for enda et til er det vanskelig å si hvilket kjønn. Men bilde jeg så var gutt, med en liten følelse av at det er et barn dere allerede har. Det er dere som fyller fremtiden med det dere ønsker. Det er opp til dere. Men jeg tror muligheten er der, om dere vil.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Har også en følelse av at du så minstemann:) Har nemlig fått for meg at det kommer en jente til slutt,-så det er på en måte det store spørsmålet... Tusen takk! (vi har nå 3 gutter og to jenter)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Da jeg leste det du skrev, fikk jeg gode følelser på ei jente neste gang, om dere går for det
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Tusen takk! Du virker kobla på min energi liksom...Bare spør igjen jeg: Går for og går for...Vi driver litt usikker prevensjon for tiden. Kan det være at jeg er gravid nå??? Skrekkblandet fryd kan du si...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Jeg kjenner at det kan være en mulighet. klarer ikke helt å vite med sikkerthet. jeg ser at det blir litt sjokk å se en positiv test. men dere vil klare det. hvis ikke den er positiv nå kan det absolutt bli det senere. jeg har følelse av at du og mannen din er en god match og blir raskt gravide. derfor tror jeg sjansen er stor for at det kan ha klaffet. jeg tror gravid nå, eller om ikke lenge hvis dere fortsetter med usikker prev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå