Gå til innhold

Hvcordan er det med mat lysten deres om dagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matlysten min er helt borte..

Å når jeg spiser blir jeg så fort mett, å aldri sulten igjen.. :) Føler at det ikk er plass til no mer en babyn ned i der!!

Vet jo at babyn må ha næring, men jeg er ikke flink til å spise sunn mat..

Hvordan er det med dere??

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her..null matlyst. Har ikke hatt det i det hele tatt i svangerskapet. Eneste som frister er frisk frukt(melon,jordbær,grønne epler,druer,ananas, etc), is og kald drikke + alt som er salt(som jeg begrenser så godt jeg kan). Middag med brun saus og potet er helt motbydelig..får ned bare en knøttliten potet og litt middagsmat, så blir jeg stappmett og kvalm/uggen.

Men tvinger selvsagt i meg små mengder mat gjennom hele dagen for at den lille skal få litt næring.

Skrevet

her er det blitt mye frokostblanding gitt, fordi jeg ikke orker/har lyst på noen annet. Står og nistirrer nedi fryseboks og i kjøleskap og ingenting frister, selv om jeg er sulten. Go dag frukt frokostblanding med nøtter og rosiner og slikt gir nå litt energi, så har gått noen pakker med sånne nå på slutten! :-)

Skrevet

ingenting som frister her heller... kjenner meg så igjen i det å stirre inn i kjøleskapet... på leiting etter noe godt.. bare for å gå skuffa ut av kjøkkenet igjen..

Skrevet

Det samme gjelder meg... Null matlyst :/ Har ikke lyst på snop lenger engang! :P Jeg prøver så best jeg kan å stappe i meg en youghurt med havregryn, litt frukt et glass melk, omega-3 piller og en større middag i løpet av dagen. Jenta vår var litt lita på UL men jeg gjør mitt beste her hjemme ;)

Prøver også å lage meg noen smoothier innemellom

Skrevet

Mye mindre matlyst ja helt klart, men når jeg kjenner at jeg blir snoken skjønner jeg at det er mattid, kan være timesvis siden sist da. Men spiser så mye vannmelon om dagen att jeg holder meg mett på det :)

Skrevet

Skulle ønske det var meg som hadde nedsatt matlyst, for her er det totalt motsatt.

Jeg er sulten absolutt hele tiden og jeg spiser som en hest! Blir fort mett da, men jeg småspiser hele døgnet. Har lagt på meg en del ekstra den siste tiden og nå føler jeg bare at jeg skal sprekke snart. Jeg er helt enormt stor!!

skal ha ks om få dager heldigvis....

Skrevet

Slik her også!

Har ikke matlyst om dagen, og blir veldig fort mett når jeg spiser noe!

Selv om magen nå har sunket ned i bekkenet, blir jeg stappmett av ingenting, og har heller ikke lyst på sjokolade, kaker, kjeks ol.så her går det mest i knekkebrød med gulost, epler og bananer om dagen!

Skrevet

Samme her!! har ikke lyst på noe som helst! Ikke sjokolade engang... og jeg som alltid (også før graviditeten) har vært nesten sjokoholiker;-)

Det eneste som jeg har lyst på er is, og da sandwich-is. Her går det i to om dagen og da må jeg virkelig holde meg i skinnet for å ikke spise flere:-)

Spiser gravide vitaminer og klarer å få i meg 3-4 måltider om dagen så tror lillegutt har det ganske fint i magen. Blir ganske små måltider, mett etter en mandelpotet og to fiskeboller.... Trøster meg med at han tar det han trenger, det er meg det går ut over.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...