Baby*2012 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Da var jeg tilbake igjen etter en liten pause.... Fremdeles ikke skjedd noe her.... Trippel pergo og trippel metformin denne PP også,har prøvd nå siden mai-2005,fikk først hjelp med pergo for to års tid siden....Så har hvert av og på med pergo en stund og fast på metformin siden september-2008...så krysser fingrene men mistet mye av gnisten til å prøve om dagen... Er lei av å bli så skuffet! Men vi prøver.... Håper alt står bra til med dere andre?? Mange klemmer og babystøv sendes
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 *klemmepååå* Var ein som skreiv her at hu kun blei gravid på sommeren, så då satse me på at det e sommeren som gjelde for deg nå Alt det fine været som har vært!! Eg har to tester foran meg som eg fekk lyys roosa strek på....etter 20-30 minutt!!! Så..må prøve igjen i mårra!! (cd 46 i dag!!!!!!! så kan bare være veldig sykluskrøll og men!!)
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hei angelmama!! Takk for babystøv:-) Sender en stor porsjon tilbake! Har savnet deg og ditt fine nick:-) trodde du hadde hoppet over på 1.trimester.......og spiren blomstret.... Men men snaaart er du nok det! Som alle oss andre her inne.
Baby*2012 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Ja er det ikke det vi alle håper på da?*fnis* Men det virker bare som en fjern fjern drøm for meg hvertfall... Men krysser jo fingrene da:D Kos å være her inne igjen også iris76:) Klemmer og babystøv sendes;)
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Takk takk angelmama:-) jeg vet du har vært gjennom mye. og inni mellom er det også greit å ta en pause fra dette forumet.....få tankene over på noe annet.....kanskje en blir mindre stressa da? Men sommeren og forhøsten er til for å parres (ivhertfal i dyreverden) så da gjelder det nok oss også. Ha en topp kose sommer!
Baby*2012 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2009 hehe,ja det har blitt noen omganger i "høyet".... ! Men jeg trur alt til sin tid... Vi får nok ikke fler barn enn det er meningen vi skal få.... Håper virkelig at det skjer noe snart....for oss alle:) Men vi får se om ikke sommeren har hatt en flott innvirkning.... Får krysse fingrene for det i allefall.... Ha en fortsatt super sommer du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå