Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake igjen etter en liten pause....

Fremdeles ikke skjedd noe her.... Trippel pergo og trippel metformin denne PP også,har prøvd nå siden mai-2005,fikk først hjelp med pergo for to års tid siden....Så har hvert av og på med pergo en stund og fast på metformin siden september-2008...så krysser fingrene men mistet mye av gnisten til å prøve om dagen... Er lei av å bli så skuffet! Men vi prøver....

Håper alt står bra til med dere andre??

Mange klemmer og babystøv sendes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klemmepååå*

Var ein som skreiv her at hu kun blei gravid på sommeren, så då satse me på at det e sommeren som gjelde for deg nå :D Alt det fine været som har vært!!

Eg har to tester foran meg som eg fekk lyys roosa strek på....etter 20-30 minutt!!! Så..må prøve igjen i mårra!! (cd 46 i dag!!!!!!! så kan bare være veldig sykluskrøll og men!!)

Skrevet

Krysser fingrene jeg Drømme :D

klem

Skrevet

Hei angelmama!!

Takk for babystøv:-)

Sender en stor porsjon tilbake!

Har savnet deg og ditt fine nick:-)

trodde du hadde hoppet over på 1.trimester.......og spiren blomstret....

Men men snaaart er du nok det! Som alle oss andre her inne.

Skrevet

Ja er det ikke det vi alle håper på da?*fnis*

Men det virker bare som en fjern fjern drøm for meg hvertfall...

Men krysser jo fingrene da:D

Kos å være her inne igjen også iris76:)

Klemmer og babystøv sendes;)

Skrevet

Takk takk angelmama:-)

jeg vet du har vært gjennom mye. og inni mellom er det også greit å ta en pause fra dette forumet.....få tankene over på noe annet.....kanskje en blir mindre stressa da?

Men sommeren og forhøsten er til for å parres (ivhertfal i dyreverden) så da gjelder det nok oss også. Ha en topp kose sommer!

Skrevet

hehe,ja det har blitt noen omganger i "høyet".... ! Men jeg trur alt til sin tid... Vi får nok ikke fler barn enn det er meningen vi skal få.... Håper virkelig at det skjer noe snart....for oss alle:)

Men vi får se om ikke sommeren har hatt en flott innvirkning.... Får krysse fingrene for det i allefall.... :D

Ha en fortsatt super sommer du også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...