Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 5 juli, var inne tidlig til sjekk på sykehuset kl 9 for jeg trodde vannet hadde gått... Men nei, det var nok bare slimproppen som var godt...

Reiste så hjem igjen..

Hadde hatt en del kynnere hele dagen som begynte å bli litt sterkere i 3 tiden, la meg på sofaen og prøvde å slappe av litt..

Da klokken var litt før 5 var det ca 4 min mellom riene..

Da hev vi oss i bilen og kjørte de 2 andre barna til barnevakten og suste opp til sykehuset... Var fremme ca halv seks...

Ble møtt av en snill jordmor på storken. Jeg prøvde litt akkupunktur, etter det låg jeg lenge i badekar(veldig godt)..

Rett før pressriene begynte kjente jeg at det ble for varmt å klamt til å ligge der lenger... Så da var det fort opp derifra og bort til sengen..

Hadde en 4-5 pressrier så var endelig gullet vårt ute...Nydelig:)

4075g og 54 cm lang!!!

2 stolte søsken var veldig fornøyd da vi kom hjem, låg inne ett døgn.. Var så heldig å få familierom slik at pappaen også kunne få sove der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer med lille gullet :) Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med gutten.

Går ut fra at det var på Storken på Haukeland du fødte? Fikk dere virkelig tilbud om familierom der nå? Trodde det var helt slutt på det. Satser i så fall på at jeg er blant de heldige også. Bare uker igjen til termin nå :-)

Hvordan var det ellers på Haukeland? Litt spent etter alt det negative som har vært sagt om omleggingene....

Skrevet

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* *S*Å* *M*Y*E* *M*E*D* *D*E*N* *L*I*L*L*E* *G*U*T*T*E*N*

Skrevet

Jo det var på haukeland jeg fødte,,,

De har 2 familie rom der, og de var ledige ... Ingen barn eller mødre med behov for ekstra hjelp den dagen så da fikk vi tilbud om familierom, noe vi ble kjempe glad for;)

Men tok vi det var det lagt opp til at vi skulle klare oss for det meste på egenhand, og det gikk veldig greit i og med at dette var tredje mann:)

Ellers så var det veldig greit på haukeland syntes jeg, var ikke så travel den dagen, 6 barn som var blitt født:::::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...