ingebølla Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Ville bare skrive inn her om min positive test i dag. Har ventet 1 og 1/2 med å teste for mensen har kommet 1 uke etter i 3 mnd nå. Hadde ikke store forhåpninger når jeg tok testen for en stund siden. DEN VISTE GRAVID! Endelig, etter 17pp! Har nettopp vært til utredning og skulle prøve Pergo over sommeren før jeg tok eggledertester. Gyn sa alt handler om timing og flaks, denne gangen var det min tur. Lykke til videre jenter, håper jeg vi sees over på 1. trimester!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer sååååå mye!! Kjempepositiv nyhet å komme med te oss her inne! Masse lykke te og måtte spira vokse og gro i 9 måneder!!!! (kanskje bare 8 nå da men..hehe..)
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 HURRA HURRA HURRA for deg! you lucky girl!!! Det gir oss alle nye håp;-) Kos deg med de resterende 7,5 mnd.!
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Så kult! Etter 17pp!! GRATULERE SÅ MASSE!!! Kos deg med spiren:)
Moni:)m/spire:) Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 GRATULERER!!! Kjekt å lese sånne positive innlegg:)
*Silkeblomst* Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Gleder meg på dine vegne! Lykke til med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå