oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Har prøvd å bli pådd her inne i noen dager, men ikke like lett som folk skal ha det til.. Hva må jeg skrive for å få noe respons da damer?? Kan noen spå meg??? Jeg 170381 Han 230880 På forhånd takk
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Noen baby i fremtiden?? (fortiden) hehe... Anytime...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ser ei jente som blir din neste baby. Jeg vet ikke hvor gammel barnet du har fra før er. Men ser det eldste barnet vil være noen år eldre. Det eldste barnet sitter på gulvet. Ser ut som dere bor i en blokk. Tror dere vil flytte til et nytt sted. Der dere bor er midlertidig. Jeg ser deg, men ikke så mange rundt deg. Du trives på en måte. Men du ønsker deg noe mer. Du er ikke helt tilfredsstilt. Men hva det er du ønsker deg vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Hvor mange år mellom kan være fra 2,5 til 4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Får en litt følelse av jobb, at du ikke helt er på rett hylle. Skulle du ønske at du gjorde noe annet?
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Har en sønn på 5 år.... Bor ikke i blokk Men tanker på flytting er der en gang i fremtiden... Du ser ikke noen graviditet i nær fremtid da altså??
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Hvis du har en sønn på 5 kan bilde tyde på at at du får jente neste gang, og en nr 3 2,5 til 4 år etter det. Jeg ser 3 barn på deg. Jeg tror det vil være i nær fremtid.
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2009 Å ja, skulle definitivt ønske jeg jobbet med noe annet....
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2009 Spennende... Håper nær fremtid er GANSKE nært!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ser to barn til. I hverfall. Det blir litt hektisk for deg, men du klarer det. Jeg ser at du kan jobbe litt mer med å tenke positivit. Det er litt tung energi rundt deg. Hvis du klarer å lette din egen energi, og en mer positiv holdninng, vil det skje mer positive ting. Og jeg ser at du vil få en bedre jobb. Dette er noen du velger selv. Det er opp til deg.
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2009 Forholdet vårt da? Kan du se det??
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Jeg får han ikke tydelig inn. Jeg har liten følelse av han. Jobber han mye eller er mye borte. Når jeg ser han kom inn, gir han deg et kyss. For å vise at han er glad i deg. Jeg ser ikke med det første noen krangler, men det er noe som ikke blir snakket om. Noe du ikke forteller, kanskje du ikke forteller han hva du føler for et eller annet. Det trenger ikke være noe alvorlig. For å gi et eks. at det kunne være at det var en oppvask du tok, men egentlig ønsket du at han skulle gjøre det. Du gjør det og sier ikke noe til han hva du ønsker. Det er en treningsak. Det ser ut som han har en ganske grei jobb som gir ok bet. Ikke topplønning men heller ikke dårlig. Forhold må alltid jobbes med. Ønsker du at han skal prioritere deg. Si fine ting. Snakke sammen er vitikg. De fleste er ikke tankelesere
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 8. juli 2009 Spennende... Men ser du en fremtid?? (du treffer veldig godt på en del for å si det sånn)
oslomamma23 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2009 Dytter litt... Og takker masse for svar på alt
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #17 Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg tror vi er selv med å styre fremtiden. Du må finne ut hva du ønsker. se for deg du ønsker. Veien blir til mens man går. Jeg kan se en del ting. Men det er alltid opp til hver enkelt. Noen ganger kan man se en mulighet, men det finnes uendelige mulighet for hvor dan fremtiden blir, tror jeg. Har du lest the secret? Det er en spennende tankegang. Hvis du vil ha noen forandring på fremtiden, begynn med deg selv. Har du noen sider du vil utvikle? Når du forandrer deg så vil de rundt deg merke det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå