Gå til innhold

Bare jenta mi som er skeptisk overfor fremmede menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men som er blid som solen og kjempesjarmør overfor alle kvinner, jenter, barn og andre babyer...? Det slår liksom aldri feil- med en gang vi skal hilse på en "fremmed" mann, så kommer først deppeleppa fram, før hun bryter ut i gråt og snur seg vekk!! Er jo så trist for stolte onkler og kamerater å oppleve at flisa bare gråter når hun ser dem.. Tanter og kusiner, samt mine venninner, DET går nemlig strålende- og hun kaster seg smilende inn i deres armer, etter bare et par minutters betenkningstid!

Hun var ikke sånn før, og jeg merker at hun blir stadig mer skeptisk til nye folk nå som hun blir eldre. Hun er forresten snart 9 mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn begynner Smurfa vår å bli også... Ikke alle menn foreløpig, men flere og flere reagerer hun på... Den berømte "dirreleppa" dukker opp, og sender mamma et meget bejymret blikk.. Hvis ikke jeg reagerer på 0,1 sekund begynner vi å gråte... Smurfen vår er 8mnd om to dager..

Skrevet

Akkurat likt her i gården. Jenta vår er 9 mnd. Hun smiler og gurgler til de fleste damer, men kommer det en gutt/mann dirrer leppa med en gang... Skummmmmmelt, altså!

Skrevet

Synes det er så rart...Ikke alle menn som er så mørke i røsten heller- men likevel kommer deppeleppa fram...WHY?

Skrevet

Helt normalt, aner ikke hvorfor, men som en kamerat av meg pongterte: "Vi får håpe det fortsetter sånn!" Hehe! : )

Skrevet

Sånn har jenta mi begynt med også. Hun er straks 6 mnd. Stakkars stolte Besten.. Leppa kommer veldig fort når han holder henne. Men til kvinner er det som regel greit. Hun hater forresten også sauelyder. Hehe. Gikk igjennom alle dyrelydene, og da jeg kom til sauen kom sutreleppa frem og hun begynte å gråte. Litt komisk:)

Skrevet

Her er jenta på 9 mnd motsatt...... furteleppe til damer, men flørter og smiler som en GAL til alle mannfolk...

en bekymra mamma for fremtiden det da ja..........

skjønner ikke hvor hun har arva det fra heller.... NEI faktisk ikke meg...heh

Skrevet

haha- joda, bare innrøm det nå;) Så utrolig morsomt- her er alle menn skumle- og vi snakker "KJEMPEskumle vi begynner å hyle"- skumle altså....Det eneste som er greit av det motsatte kjønn, er små barn eller gutter som ikke har kommet i stemmeskiftet enda;)

Skrevet

Slik er lillegutt på 8 og en halv mnd også blitt:) Går fint med de aller fleste..men enkelte menn kan han være ganske så skeptisk til:) Enten er han bare sjenert og gjemmer hodet litt eller så griner han og snur seg vekk:)

Skrevet

mammaen til frøya: nei det er heeelt sant!!! hehe det er ikke fra meg!!

og jeg blir nesten flau. UANSETT hvor jeg går, skal hun ha kontakt med mennene... og flasher de alvorlig lange mørke øyevippene sine, blunker...smiler som en gal og bare sjarmerer vilt.blir nesten litt flau..''

men kommer det damer som vil prate, snur hun hodet vekk, og tar furteleppa..... :/ hu hater damer hu..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...