Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pos el test kl 16. Digital. Tok en ny nå kl 21 og den var negativ. Da hadde jeg akkurat tisset da, bare 5 minutter siden, men ville tro det var LH stigning å spore i den urinen også. Selv om det står at man ikke skal ha tisset de siste tre timene.

Kan det faktisk henne at jeg hadde en så kort tid med LH-stigning? Forrige pp hadde jeg positive el tester 2,5 døgn. Skal prøve igjen etter tre timer for å sjekke, men hvis den da er negativ blir jeg SUR!!! Da har vi mistet denne pp :(

Frustrerende å være testoman gitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desto oftere en tisser (og drikker) desto mere utvanna vil urinen bli, d.v.s. desto mere vannmolekyler pr. ml. urin.. så det e godt mulig du bare va for kjapt ute kl 21!!

Prøv igjen i mårra du, og ettermiddagen e tida på døgnet det pleie å være høgest stigning. Eg har ei veldig aktiv blære så slite meg ihjel med eltester for klare ikkje holde meg lenge nok..hehe..

Skrevet

Hehe. Vet ikke hvorfor jeg tok en test i kveld, jeg hadde jo alt fått pos test. Men var kanskje litt raskt ute ja. Skal holde meg fra nå og frem til midnatt og se.

Mannen sitter i sofaen sammen med en kompis og leter etter bil på nettet..frykter at det blir lenge til han legger seg. Men jeg akter ikke å sovne før vi har kost oss litt :)

Skrevet

jeg har lest ett sted at du ikke må ha tisset på 4 timer før du tester deg. Det er derfor det er greit å bruke morgenurin;-) Så ikke fortvil, du er nok i full blomst;-)

Skrevet

Hehe :)

Skulle bare ønske kompisen ville gå så vi kunne legge oss. *glise*

Skrevet

ha ha ha!! Det skjønner jeg. ser det for meg. de to sitter med nesa inni internett med hodet fullt av biler, og der går du rundt å tripper og vet hva den nærmeste fremtiden vil bringe....og så sitter det en kompis der bare i veien. Han skulle bare visst!

Har litt dårlig med tips på lager for å få kompiser til å gå.......;-)

Skrevet

Ikkje morgenurin på el tester.. Lh stigningen toppe seg på ettermiddagen...Men greit å ha holdt seg et par timer i allefall!! :P

Skrevet

Kanskje jeg skal iføre meg sexy undertøy med strømper og hofteholder og det hele, stille meg foran skjermen og annonsere at jeg trenger å låne mannen min noen minutter fordi jeg legger egg! Hehehehe!! Tror det hadde blitt noen paffe tryner her i stua da ja. ;-)

Skrevet

JA JA JA!!!

Da hadde du vært super tøff!!

Og gjett om kompisen hadde blitt misunnelig!!!

Hvilken mann kan si nei til det?? Han hadde bare hivd ut kompisen så raskt det lot seg gjøre, for å bli forført......

Hi hi hi!

Skrevet

Nå ble du visst borte....

regner med at kosingen er ifull gaang da...hihi

lykke lykke til!!!

Skrevet

Hehe...det e greit vettu..her inne vett aaaalle når det blir no action på soverommet!! Haha!!

Skrevet

Ja jeg vet, he he!!! Er ikke det ok da....neida

Men vi har veldig stoooor forståelse for det altså!

Og ikke vet vi hvem du er eller hvor du bor. Så da er det vel ganske safe. Det er jo litt herlig også!

;-)

er kompisen borte nå eller?.....

Skrevet

Hahaha! Dere er kule!

Joda, kompisen dro litt over kl 22. Egentlig er det helt sprøtt hvor intime detaljer man deler med vilt fremmede her inne. Hadde jo ikke funnet på å snakke med kassadama på Rimi om eggløsning og sexstillinger. *fnis*

Men da har jeg lagt inn søknad til moder natur om baby i april, så får vi svar om en 14 dagers tid ;-)

Skrevet

Yohuuuu! Godt jobba bumblebie!!!!

Ønsker deg lykke lykke til med de neste ukene.

Kanskje spria er på vei inn nå og svever rundt der inne og skal snart feste seg......krysser armer og ben for deg!

Det blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...