zadine Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Da kom tante rød..... 2 dager før jeg forventet IKM. Men syklusen er vel i ulage nå etter MA. Hadde EL 26 juni, og var så sikker på at de klaffa denne gangen.... Men nei, tanta kom i dag
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Beklage....det e så kjipt...rett og slett.... Men, tanta får nå renska godt opp i systemet i det minste da..!! Kose deg i sommeren med det du har lyst på og til!! Trøsteklem (hvis du vil ha da)
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Huff da! ;-( det var bad news. Men tvi tvi for neste pp. Håper det klaffer for deg da;-)))
zadine Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Takk for trøsteklem;-) Greit nok, da får vi delt en flaske rødvin i ferien ....;-) For den pp som kommer nå går vi glipp av, for jeg skal på jobb på sjøen. Så da blir det ikke før i august.
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 August er bra.....det skulle ikke forundre meg at det er den pp som det klaffer for meg også...har litt magefølelse på det.... god tur til sjøs og lykke til i aug. Og kos dere med vin.... det kan bli lenge til neste gang;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå