Endeligmamma<3 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg vurderer å ta en tatovering litt nedenfor magen, som stikker såvidt litt over buksekanten...hvordan vil dette bli når man blir gravid? Tror dere den vil bli strekt/ødelagt? erfaringer?
lini57 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har en på høgre side av trusekanten... Født tre ganger, siste på søndag:) Og den er like fin siden den er så langt nede;)
Endeligmamma<3 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer:) Ok, men da går det vel bra om jeg tar den langt nede.
Gjest lillemamsi Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har også tatovering der, gikk helt fint med nr 1, så da får jeg se med nr 2. (har ingen strekkmerker)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Hei der *vinker*... Det er veldig forskjellig fra person til person...Noen får strekkmerkene over navlen,noen under,- jeg har fått fire brede vakre ( faktisk ) rett i overgangen mage- venusberg....Hadde jeg hatt en tattoo der så hadde den vært ødelagt. Jeg er tattoovøse av yrke, og har sett både glimrende resultater etter et svangerskap og de ikke fullt så fine. En hadde en rose på hoften/nede på magen,- hvor et strekkmerke spjæret stilken i to...Så hun hadde en ekstra strek en cm bortenfor stilken. Ikke akkurat vakkert. Tenk igjennom hva du tar der...En tribal er foreksempel veldig enkelt å fikse på om du er uheldig med plassering av strekkmerker... Et portrett eller noe like detaljert er umulig å fixe på, så om du er uheldig der så var dett dett.... Blomster kan gjerne fikses med litt arbeid og tillegg av blomster etc... Mens en alv i flottedetaljer som får halsen kuttet av et strekkmerke er ødelagt. Lykke til med prosjektet Tenk deg nøye om... Og legg merke til hvor din mor fikk sine strekkmerker. Det kan godt være at dere vil ligne der
Endeligmamma<3 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk for tips uglemamma:) Jeg hadde tenkt en tribal... min mor fikk ikke strekkmerker, så jeg får satse på at det går bra. Samtidig kanskje jeg kan spørre om dere vet om noen sider på nettet jeg kan finne fine feminine tattoveringer?
awenka84 Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 JEg har et kort tattovert på høyre side av trusekanten. Blir spennende å se hva som skjer med kortet iløpet som magen vokser. Det ser helt fint ut nå tihi..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Har dessverre ikke noen sider å anbefale... BME er jo fullt av tattoos, men også mye andre pene og ikke pene ting... Jeg foretrekker å tegne tribalene til kundene mine fra scratch for da blir de mer personlig... Du må nesten søke på Tribal-flash (Flash er betegnelsen på et ark med motiver på) eller lignende. Lykke til!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 jeg har tatovert et hjerte i same fasong som første smykke jeg fikk av min kjære og den er langt ned mot sprekken så tegnet tattovøren resten slik at den går opp til høyere over truse kant.. litt vanskelig å forklare men er et lite kunstverk i seg selv. Ble laget sammen av oss.. Tror den er så langt ned og på siden at den blir reddet. (håper) vis ikke får jeg bre fikse på den og gjøre den enda mer meg. Spenende å se når jeg er færdig i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå