Gå til innhold

Babyen har skifta kjønn!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde fått vite at vi skulle få ei lita jente, men på ny ultralyd i går var det visst ikke det likevel! Hadde heldigvis ikke kjøpt inn noe kjønnsbestemt, men likevel, jeg er SÅ utrolig skuffa. Hadde gleda meg så til å få ei lita jente og så blir det ikke det likevel. Dette er sånt som bare "noen jeg vet om" opplever - man får jo hele tiden høre at det er kjempeskjelden at legene tar feil! Noen andre som har opplevd det samme? Hva tenkte dere?

Fortsetter under...

Åh, skjønner kjempegodt at du blir skuffet, når man liksom har innstilt seg på at blir jente. Man vet jo selvsagt på forhånd at det aldri er noen garanti for at det de sier på ultralyd er riktig, men likevel regner man jo med at man ikke skal være blant dem som får vite "feil" kjønn.

Jeg har kviet meg skikkelig nå de dagene før jeg skal på 3D. Jeg fikk vite jente på ordinær ultralyd i uke 18. Jordmor var skråsikker i sin uttale. Var en meget erfaren jordmor også.

Likevel har jeg aldri blitt helt fortrolig med det hun har sagt, fordi jeg har hørt om flere som har fått vite et annet kjønn enn det som har kommet ut. Men jeg kjenner ingen personlig, bare hørt om. Jeg har gått med guttefølelse hele veien, og har fått høre at jeg har guttemage. Nå er jeg så utrolig spent på om det fortsatt er jente når jeg skal på 3D neste torsdag. Sier de at det fortsatt er jente, så blir jeg nok mer trygg på det. Har heller ikke kjøpt noe rosa, så sånn sett blir det uproblematisk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...