Gå til innhold

Tråd for de med "nesten" positiv test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått svak positiv test i dag, men den blei jo ikkje positiv før etter ein halvtimes tid....!!!

Flere som har skyggestreker ute å går? Eller som meg, blei positive for seint?

Alltid spennande...litt -for- spennande syns eg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, testet i dag jeg også.. ikke med morgenurin, men neste gang jeg var på do så tok jeg en test. Så ikke ut til at den skulle bli noe positiv de 2 minuttene jeg glante på den, men etter en liten stund var det en svaaaakk strek, med ett lite skimt av farge på!

Har hatt den ved min side i hele dag for å se om streken forsvant, men den er der enda bare en ørelite svakere enn i morges..

Håper så inderlig på at det har klaffet denne måneden, så neste gang jeg skal teste blir på Lørdag! :)

Skrevet

Har fått positiv CB-test før, etter lang tid.. Var ikke gravid noen av gangene.. Fikk positiv test 4-6 dager etter EL, og det er jo ikke normalt. Hehe:) Uansett så er jo billigstrimlene (som jeg leste at du brukte) mer ømfintelige, og det er jo bra:) Samtidig blir man vel veldig stressa!! :-D Vent to dager før du tester igjen, da skal hcgnivået isåfall ha økt:)

Skrevet

Hadde ingen tro denne måneden eg... e på dag 46.....men lure på el har klart å lure seg inn på slutten av juni... Bare følte eg måtte ta ein test siden, ja...cd 46!! Så nå e det jo ekstra spennande for min del da..hadde jo null håp! Trodde gubben va vekkreist når det va noen sjanse...

Syns liksom eg så ein strek på testen før tia gjekk ut og, men det va så svakt at eg kunne ikkje sei noe sikkert. Når testen tørke blir jo streken mer markert.....så...SPENT!!!

Skrevet

CB har eg og fått strek på etter tia.. Men aldri disse strimlene. Og eg har sikkert tatt en 150 tester eller noe sånn siste 8 månedene!! Haha!!

Tok nemlig ein test te i samme prøve, og den ser prikk lik ut....

Skrevet

Her hører nok jeg hjemme... :)

Tok en CB i morges, den var negativ, men da jeg skulle kaste den noen timer senere, var det kommet en (såvidt synlig!!!) strek...Virkelig ikke en test man kan definere som positiv, men noe "i riktig retning" i hvertfall...

Tok en billigstrimmel i ettermiddag, den ble negativ og holdt seg negativ, hehe... :)

Litt skuffende ettersom jeg tok en billigstrimmel i går som ble klar positiv noen få minutter etter at tiden var gått ut, max 15 minutter gammel...

Nå sier jo "ekspertene" at det varierer veldig fra test til test ang følsomheten på hCG, men pokker om jeg vet....hehe....

Skrevet

Her e svarte alle her inne hate, tror eg..

"Du får venta å se" Haha!!

Skrevet

Jøss:) Så mange det var av oss da:) Jeg har hatt noen veldig høye temper de siste dagene (37,1), har ikke tempet hele syklusen så aner ikke når EL har vært (uregelmessige sykluser) uansett.. så tok jeg en billigtest i går på morgnen bare for morroskyld, og der fikk jeg en svaaaaak svak strek. Ser den, så den er jo der, men vanskelig å se om den er rosa aller grå, så svak er den:p Tok en til nå ikveld, og den var akkurat lik...

Har ikke fått sånne skyggestreker før jeg, Ikke så tydelige ihvertfall..

Er det noe feil med testene tro? Kjenner jo et snev av håp, samtidig som jeg prøver å inbilde meg at det kun er såkalte skyggestreker:)

Skrevet

godt mulig der e noe på gang :)

Eg vett bare at om den eg tok i går ikkje kan regnes som positiv (siden streken kom så seint) så kan jaffal den eg tok i dag det. Så lenge den komme opp før fristen (5 min) så e sjangsen for skyggestrek liten. Det KAN jo skje, men...min va lyserosa-lilla og veldig vanskelig å se når testen var våt. (linjene blir så utydelige....) Men så jo det va fargeforskjell midt på testen der! Hehe...

Får bare fortsette å teste!! For min del må eg bare vente å se ka som skjer....og teste da...så... Lykke til oss alle! :P

Skrevet

hei. min første dag her inne. cb testene mine har ofte blitt "positive" etter ti min . alt fra skygge til en meget tydelig tynn blå strek. en ekte positiv skal være like tykk som kontroll streken , mens falsk positiv blir tynn. mega irriterende , brukte sikkert 500kr på den missforståelsen forrige mnd :( nå har jeg ikm i morgen men er ikke så opptimistisk siden jeg testet negativt i dag :( og ja er enig med deg- litt for spennende , blakker meg på tidelig testing . klem fra meg :)

Skrevet

Eg bruker ikkje cb lenger...cb og qr (quick response) får eg skyggestreker på..

bruker bare strimmelene fra billigetester.no Evt. skeie ut med ein digital om eg får mere positiv test i mårra...

Skrevet

Kan vel melde meg på her jeg og

Jeg er 6 dager føre ikm,men fikk en kjempe svak strek i morges...

Men jeg har menssmerter og litt brun utflod;(

Skrevet

Jeg hører definitivt hjemme her! Utrolig lei av at øynene mine klarer å få helt usynlige streker til å skinne klart imot meg, for deretter å få tantebesøk så det griner etter :( Kjipt assa. Har holdt på i tre år, så jeg begynner å bli fornøyd :) Det rare er at jeg har vært gravid to ganger, så jeg vet jo hvordan en positiv test ser ut. Sukk.

Skrevet

ARG, jeg blir sprø!!!! :(

Tok en test med morgenurin (1 dag til IKM), testen ble negativ..men kunne skimte en svaak rosa strek før jeg kastet testen i ren forbannelse!

Tok en ny test for et par timer siden....4 timer siden toalettbesøk!

Kunne såvidt skimte en strek, men den var absolutt ikke tydelig og testen må kunne defineres som negativ....dro til mamma for å levere sønnen min (jeg skal på nattevakt), kom hjem nå og kunne ikke la vær å se på testen....det er nå en synlig og rosa/lilla strek!!!

Såklart er testen ikke gyldig, men hvem er det som holder meg for narr egentlig?? Pokker og, gi meg slike falske forhåpninger.... :(

Har bare lyst til å gråte...Hormoner? Jeg? neeida!! (sikkert TR som så freidig er på tur).... #%&%

Skrevet

Du hørres ut som meg i går...hehe... Men har egenltig mista troa på no positiv test i mårå....ser ikkje heilt sånn ut og føles ikkje sånn i det heile tatt....komme stadig dråper i truseinnlegget...akkurat som for 47 dager siden... sikkert blitt utsatt for kjemisk... (for strekene mine E rosa/lilla!!!! Og fiiine breie jevne streker) Meeen men...!

eg har ikkje hormon-attakk...bare syyyykt vondt i hofta/ryggen.. Ay caramba! (akkurat sett the simpsons) Sikkert bare tilfeldig da men....e jo lov å håååpe daaa..

Får bara holde ut te i mårra Axinija!!

Og nå har eg akkurat vunnet auksjon på e-bay... to stk NYE cb digital MED uke-måler?? Hehe...lå en link her ein dagen.. pris kom på 160 kr for 2 stk! Ikkje så billig da, men gudane veit ka dei (komme te å) koste i norge!!

Men nå må eg gå å handle før mannen komme hjem!! Lova han cola og pizza...haaaha...føle egentlig ikkje for å gjør så mye i dag for komme flere dråper når eg styrer på....men marsvinene måtte ha reint bur! (3 stk så e ganske STORT bur..hehe.)

Skrevet

Håp og drømmer kan overskygge enhver fornuft når en ønske så sterkt!! Det vett vel dei aller fleste her inne...!! Og skjønne godt du e fornøyd då ja, Mata Hari!! Huff...alt me ska ofre og gi bare for den eine lille sjangsen.... Åååh...spira våår!! Kor e du henneee?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...