Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini har fått grøt i noen dager nå, og i dag har han gulpet all melk opp igjen, og har tydelig vondt i magen!!

ingen basjing på 2-3dager! trykker og trykker, men kommer ingenting!

får malt i hver flaske!! men lurer på, hva annet kan være lurt å gi/gjøre??? (4mnd)!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne da vi sliter med d samme....hun bæsjet litt i dag ,men det er 1 uke siden sist.

Skrevet

Har ikke kommet så langt selv, da Lillemann bare er 3 mnd, men mener at man kan gi sviskesaft. Det finnes jo også som purré.

Skrevet

hei:) hos oss fungerer det ikke med malt, men jeg gir rein sviskepurrè til gutten min. noen ganger blander jeg det i grøten hans.. sviskesaft kan også brukes. enten utblanda i flaske eller drikkes rein. jeg måtte kjøre på med et halvt glass sviske første gang, og det funka som bare det! lykke til:)

Skrevet

Sviske!!! Funker som bare det!!

Du får kjøpt både sviskemos og sviske juice på sånne små bebiglass til 4mnd bebisser. Jeg bruker de på bebissen her i huset, og på eldstemann på 4. Helt naturlig, funker som bare det!!!

Skrevet

Vi blander malt i grøten og gir ca et halvt glass sviskemos om dagen. Uten dette blir han hard i magen med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...