Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 I morra er det 9dager siden jeg skulle hatt mensen....skal ta test i morra tidlig å er så spent,men "regner" med at den er negativ denne gangen å:-( Hatt litt for mange av dem i det siste....så håper jo litt men tørr ikke håpe for mye. Lykke til alle sammen,håper vi alle har spire i løp av sommern;-)
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Har du ikke testet før??? Krysser fingrene for deg jeg, skal logge meg på i morgen til forhåpentligvis glade nyheter
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Takk.Nei ikke testet,men tenkte det er greit nå for drar på hyttetur til helgen så da er det liksom greit å vite om jeg skal ligge unna vinen i ferien eller ikke;-) legger inn resultetet i morgen....
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Takk.Nei ikke testet,men tenkte det er greit nå for drar på hyttetur til helgen så da er det liksom greit å vite om jeg skal ligge unna vinen i ferien eller ikke;-) legger inn resultetet i morgen....
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 oj oj, så spennende. Det ser jo svært lovende ut da;-) lykke til med testingen!
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Tar hatten av for deg altså!! Jeg klarer ikke å holde meg til IKM engang jeg. Jeg er håpløs testoman Jeg starter tippekonkurransen og tipper at DU ER GRAVID!!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2009 Takker HÅPER assa...hatt litt murringer i magen men kan jo være en sen TR å...
Catth Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 9 dager over? wow, da har du holdt ut lenge. Kjempemasse lykke til med testing i morgen! Er selv 3 dager over IKM, testet negativ idag.. så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet (like thats gonna happen)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Da blir det veldig spennende og logge seg inn her i morgen og lese hvordan det har gått med deg:) Lykke til iallfall.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå