Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det man er offisiellt høygravid?

og jeg leste at man nå bør pakke sykehus bagen, hvor mange har gjort det i uke 31-32, og hva pakker man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man har 40 dager igjen av svangerskapet er man offesielt høygravid :)

Jeg begynte vel å legge nedi ting i uke 33/34, men ikke pakket den ferdig. Nå er jeg i uke 36, og har enda ikke pakket ferdi :)

Skrevet

Jeg pakket sykehusbaggen nå i helgen og er 37+4 idag, så pakket den når jeg var ca. 37+0. De fleste steder jeg har lest anbefaler de å pakke den rundt uke 36 for å være sikker... jeg ventet litt for jeg blir så ekstra utålmodig av å se den stå klar, og må kanskje se på den i enda 4 uker...

Skrevet

er uke 31+3 og kommer nok til å pakke baggen de nærmeste dagene. Regner med vår lille prinsesse kommer før tiden, så greit å ha den klar:)

Skrevet

Har ikke pakket ordentlig enda, er 9 dager over termin - altså i 42.uken...

Tar det som det faller seg når det setter igang. akkurat som sist.

Vet sån cirka hva jeg skal ha med da :o)

Skrevet

så fint og høre at det er litt forskjellig, er 31+4 og har ikke tenkt den tanken før i dag jeg:-p men vet liksom ikke helt hva jeg skal pakke eller hva som er nødvendig, hva skal jeg ha med til meg og bebien liksom?

Skrevet

Jeg har aldri pakket bag før i uke 37, og det er jo sjelden en må springe ut døren:) Lenger ned ligger en super link med gode tips. En har alltid med seg for mye.

Skrevet

Er i uk 32 og har begynte å tenke på det, føler at babyen kommer før termin... Så kommer nok til å begynne å pakke den i nærmeste fremtid vertfall.. Stoler ikke på at mannen klarer det om det skulle starte noe her.. hehe

Skrevet

Her er alt pakket,er 36 pluss 3 :)

Mangler bare legge i toalettsakene,fotoapparat og camera så er alt på plass!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...