Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Begynte så vidt å teste i forgårs, trodde egentlig det var altfor tidlig å teste siden syklusene har vært over 30 dager de siste gangene. Ikke har vi hatt sex på mange dager heller, men i dag skal mannen forføres!! Hadde jo planer om å "fylle opp" med svømmere noen dager før el også da, men vi burde ha gode odds hvis vi klarer noen runder i dag og i morgen. Hurra! Selv om troen ikke er sterk, er håpet der og jeg krysser fingrene for at denne pp sitter spira!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Ønsker dere masse lykke til med saken:)
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Takk og takk. Mannen er supersliten og stressa for tiden, så håper jeg klarer å få ham med på litt kos. Han pleier ikke være gnien på det området Har iallefall skiftet på senga og satt frem stearinlys. Kommer IKKE til å nevne eggløsning, det tror jeg kan virke svært stressende for menn. Så får vi se da!
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Smart smart bumblebie!!! mannen min er bortreist ett par dager nå, så ingen kos på meg. Blei jo litt inspirert av deg, selvom EL er far away!;-) Er det regnvær der du bor også? sender deg babylykkestøv;-)
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2009 Ja her er det også pissvær. Rene troperegnet, håper sommeren har tenkt å komme tilbake. Har akkurat avsluttet mammapermisjonen min og er i gang med 6 uker ferie før jeg begynner i ny jobb, så litt sommer og sol hadde vært midt i blinken. Og en positiv graviditetstest selvfølgelig Har du prøvd lenge? Jeg er i 2 pp nå. Jenta vår satt i andre pp sist, så jeg kan jo håpe det går like lett denne gangen. Men har mine tvil.
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 pissvær er bra for innekos;-) Så heldig du er som har en liten en:-) Jeg er i min 4pp. Har egentlig prøvd siden mai ifjor, men hadde forhøyt prolaktin nivå (et hormon man har mye av ved graviditet) pga. en tidligere operasjon av hypofysetumor. Dette ble oppdaget i jan/feb. og fikset i mars. Derfor anser jeg og legene mine at mars var den første pp´en. Var til gynekolog i forrige uke og tok innvendig ultralyd. Alt stod fin fint til. Og han var super optimist. Så jeg tror det største problemet vårt er å være i samme by på samme tid. hviklet ikke har skjedd de siste 3 mnd. Jeg reiser en ddel og nå er mannen å spiller sommerteater langs kysten.
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Ja jeg vet jeg er heldig. Hun er så utrolig skjønn 10 måneder og verdens deiligste. Hehe. Så bra de fant ut av det med hypofysetumoren da. Fire pp er ikke mye i følge det jeg har lest, iallefall ikke når det kun er 17-20% sjans pr syklus i vår alder. (Regner med du er født i 76 i ut nick'et) Er selv 78-modell og kjenner jeg begynner å stresse litt med det. Min mor kom tidlig i overgangsalderen, så det gjør vel jeg også. Har enda mange år igjen, det er ikke det, men ønsker ikke å få barn når jeg nærmer meg 40. Sommerteater, så gøy da. Men har dere ikke fått prøvd i det hele tatt disse månedene? Hva med å reise og overraske ham der han er? Kanskje vanskelig å få til med jobb osv. Håper dere får det til snart da. Er han hjemme neste el?
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Stresser også veldig med aldreren, men det tok litt tid å mannen på gli. Han har er barn fra før......(14 år vel og merke) og skulle lissom rase fra seg "20-årene" i tredveårsalderen!!! Det passer meg ganske dårlig.... Men han skjønte alvoret i fjor. Vi har jo hatt masse sex de siste mnd. Men aldri jeg har vært bortreis de 5 aktuelle dagene før EL. i både mai og juni. tar tempen og el. tester så jeg vet eksakt når dette skjer. Også har jeg 100% stabil syklus (28 dager) siste El. reiste jeg ned til ham og leide oss inn på hotel. Men det var 4 dager før EL: og da skal det vel holde hardt.....? Jeg måtte på jobb dagene etter...:-( Men NÅ, nå i slutten av juli. Da skal jeg bo sammen ham hele EL.uken!!!!!! Og da skal jeg mase til meg sex så ofte som bare det! For å ikke snakke om august. Nå setter jeg alle støtene til Og hvis ingeting skjer i juli/aug el sept. da skal gynokologen min hjelpe meg videre....men først må evnt. sæden hans sjekkes...... Det er et sinnsykt slit det her.......phu!
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2009 Men da er det jo ikke så rart at det ikke har klaffet enda. *trøste* Fire dager før el skal holde hardt ja. Da krysser jeg fingrene for juli for deg, tipper spira sitter da. Så kan vi tusle sammen over på 1.trimester.
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 ja det gjør jeg gjerne....tusle over på 1.trimester. Jeg kommer til å grine av glede hvis det skjer......
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2009 Klart det skjer iris76! Skal vel føde på Ullevål du da? (ser du hvor optimistisk jeg er på dine vegne) Ser du er fra Oslo. Jeg fødte dattera mi der i august i fjor og folka der var supre Kommer til å huske nick'et ditt og skal følge deg helt gjennom 3.trimester. Bare vent å se!
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Så hyggelig bumblebie!! Setter veldig stor spris på din optimisme for meg. Jeg blir smittet:-) Ullevål ja! Det bli nok et besøk der neste år!! hi hi! Kunne egentlig tenke meg et april/mai/juni barn. Er selv født i juni og har allid stortrivdes med det. Dessuten er det kanskje greit å gå gravid når ikke varmen er som værst. har noen venninner som har klagd på det......og man ser kanskje ikke så fresh ut heller da.... Håper vi slår følge da og at vi begge kan følge med på hverandre:-) Koooos deg ikveld!!! (nå må vel denne kompisen ha gått snart....?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå