J -76 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Nå er vi i vår 6 pp etter MA i januar. Dersom jeg ikke blir gravid denne ppen vil det innebære at jeg går opprinnelig termindato i møte uten ny spire i magen, det blir hardt! Kryss fingre for meg klem J
♥Axinija♥ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 uff, skjønner deg så altfor godt!!! Masse lykke til, her skal det krysses fingre og tær!! Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Opplever det samme som deg om dagen, skulle hatt termin på førstemann nå i disse dager:/ Hadde også håpet jeg var gravid igjen, men vi mistet jo også nr. to:/ Så setter håpet på neste pp:) Klem
3smaa Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 krysser fingerne for at du blir gravid har samme probleme med ventingen. klarer ikke å vente med å teste meg har ikm om 2 dager og har gått tomt for tester. Tok en billigtest idag tidlig og den var negativ, så tok jeg en digitaltest 5 timer etter og den var også negativ
J -76 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Tusen takk alle sammen, hjelper med støtte, hadde blitt sprø uten dette formuet :-D. Krysser fingre og tær for dere også! Håper tråden til Snuppis slår til og at forumet her snart er tømt.
iris76 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Hei J-76 En uke til går fort.......he he prøver å lure meg selv. Teller ned den samme uken vet du. Så kjipt med MA i januar.....det unner jeg ingen!!! Det nok vår alles skrekk, nettopp fordi vi prøver så hardt. Jeg er sikker på at det klaffer for deg nå. Ellers så holder jeg en STOOOR knapp på siste dager i juli, for du har vel EL. da? eller har du lengre syklus? Da er det ferie for min del, og gjett om jeg skal forføre det jeg makter den uken.....den sjansen har jeg ikke hatt de siste tre mnd. Hva med symptomer, noen ennå?
Musemor med tre søte små Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Hei J-76. Håper virkelig det klaffer for deg. Skal krysse fingre og tær for deg. Denne uken går fort skal du se. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX
J -76 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Dere er søte da! Tusen takk alle sammen! Til helgen starter jeg ferie, så det vil få tankene over på litt annet og hjelpe oss ekstra i eventuell ny pp. Lykke lykke til, til dere alle, Stor klem J
You can call me Dårris Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Hopper innom fra 1. tri og sender deg litt av det såkalte babystøvet:) Lykke lykke lykke til!
J -76 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2009 Tusen tusen tusen takk det var koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå