Gå til innhold

Unormalt mye kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva som er normalt i forhold til hvor ofte man har kynnere.

Nå syns jeg det begynner å bli litt i meste laget, med kynnere som kommer hver gang jeg reiser meg opp, serier av kynnere på natta med ca 15 min mellom, kynnere i serier på ettermiddagene som kommer med 5 min mellomrom i 1-2 timer. Jeg er straks 29 uker på vei. Er dette normalt, eller litt i meste laget. Har forresten ferie ut denne uka, så ingen vits i sykemelding enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker mye jeg. Da jeg var rundt 29 uke fikk jeg kynnere når jeg var i aktivitet. Nå har jeg det som du beskriver omtrent, jeg er i uke 38.. Fint du har ferie snart så du kan slappe litt mere av. Du skriver ikke hva slags yrke du har men hvis det er fysisk krevende kan jo det trigge frem mye kynnere vil jeg tro.

Skrevet

Hei!

Jeg har også mye kynnere og mange av de er vonde. Kan ha opptil 20 stk i løpet av et par timer på kveldene. På nettene får jeg det hver gang jeg reiser meg. På dagene kommer det når jeg går og når jeg har sittet en stund og reiser meg. Vært på sykehuset og sjekket det og alt var fint! Fikk beskjed at så lenge jeg ikke blødde eller det kom fostervann så var alt helt fint.

Det er jo litt slitsomt, men ser på det som fin trim for livmoren før fødselen:)

Skrevet

Jupp, kraftige kynnere hele tiden når jeg beveger meg! Er jeg i bevegelse har jeg en eneste lang kynner. Har også mange om kvelden selvom jeg bare ligger på sofaen. Er i uke 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...